Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitelijät töissä, normaalia?

Vierailija
06.09.2015 |

Ensin ottavat yhteen kipakasti jonkun pikkuasian takia ja vähän ajan päästä kaveraavat keskenään kuin teinit. Pomoa ei tunnu kiinnostavan. Aloitin uudessa paikassa tovi sitten ja tällaista taistelua ja tunnemyllerrystä viikottain... Itse olen tosi herkkä ja ahdistun huutamisesta ja riitelystä. Ihan siisti toimistotyö kyseessä. Pitääkö mun vaan totuttautua tähän? Ulkopuolinen olo muutenkin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on alapeukun arvoista? Sekö, että minä herkkänä ihmisenä loukkaannun ja stressaannun aggressiivisesta ja negatiivisesta ilmapiiristä? FYI myös virtuaalisesta sellaisesta!

Vierailija
2/14 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tältä palstalta taida löytyä ketään työssäkäyvää vastaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
4/14 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei häiritse työntekoa niin mikä on ongelma?

Riitelevätkö he keskenään? Kiusaavatko jotakuta?

Vierailija
5/14 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kans ihan naurettavaa sellainen huutaminen ja mesoaminen. Eikö aikuiset osaa selvittää asioita sovussa? Täytyy olla jo ihmisissä vikaa...

Vierailija
6/14 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei työpaikalla kuulu riidellä, on tosi epäammattimaista ja valittaisin asiasta jos on toistuvaa. Toki saa siis riidellä jos puhutaan asiallisesti mutta huuto yms. niin hyi mitä käytöstä, ei tarvi sietää. Tsemppii uuteen työhön!

Vierailija
7/14 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelevät keskenään, ja kuten kirjoitin, se häiritsee minua. Passiiviseksi kiusaamiseksi voisi tuota kutsua. Ap 

Vierailija
8/14 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N O S T O

Vierailija
9/14 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:19"]

No ei työpaikalla kuulu riidellä, on tosi epäammattimaista ja valittaisin asiasta jos on toistuvaa. Toki saa siis riidellä jos puhutaan asiallisesti mutta huuto yms. niin hyi mitä käytöstä, ei tarvi sietää. Tsemppii uuteen työhön!

[/quote]

Jos huutavat muiden kuullen niin häiritsevät muiden työntekoa ja siihen pitää puuttua. Käykööt tupakkipaikalla tai neuvotteluhuoneessa kailottamassa riitansa. Aikuisten pitää osata hoitaa asiat asioina ääntä nostamatta.

Vierailija
10/14 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puutut asiaa, riidellään kohta sun kanssa.

Kokemusta on

Vierailija
11/14 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nauttisin tuollaisesta. Meillä vaikenemisen, selän takana paskanpuhumisen ja oudon mulkoilun kulttuuri.

Vierailija
12/14 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jotain julkisen alan hommia, tai sitten joku käytännön monopolifirma, jossa on vielä liikaa lääniä pelkäämättä.
Oikeissa töissä tuollaiseen pelleilyyn ei todellakaan ole aikaa. Luonnollisin vaihtoehto kyllä on että AP on jokin sortin asburger ja yli tulkitsee muita ihmisiä.

Vierailija
13/14 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puhelinmyynti?

Vierailija
14/14 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:01"]

Ei tältä palstalta taida löytyä ketään työssäkäyvää vastaamaan.

[/quote]

Niin kun meitä oli varmasti monia, jotka emme eilen tuohon aikaan roikkuneet av:lla vaan teimme niitä töitä.