Tänne saa kirjoittaa vaan pelkkää lässynläätä
Kaikki mielenkiintoiset keskustelut poistetaan. Ihme paikka..
Kommentit (13)
Paljonkohan sipilä tienaa kun antaa asunnon pakolaisille? Todennäköisesti paljon.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:19"]Paljonkohan sipilä tienaa kun antaa asunnon pakolaisille? Todennäköisesti paljon.
[/quote]3..2..1.. Simsalabim tämä aloitus on poissa :D
VAUVA-palsta, keskustelufoorumi ihmisille, joista enemmistö on luonut uusia pikkuihmisiä, jotka tulevaisuudessa saavat perinnöksi tämän maan. Eikä siihen tulevaisuuteen järjettömän paljon vaikuttavista tekijöistä saa keskustella...
Minä kysyin aivan viattomasti, että kuka korvaa jos käyttöön tarjottu asunto hajotetaan. Minulla olisi vanhempieni talo tässä naapurissa joka jää tyhjilleen kun he muuttavat kaupunkiin. Asukas itse tuskin pystyy korvaamaan ainakaan isoja tuhoja. Voihan vahinko sattua saunaa tai uunia lämmitettäessä.
Yksi aihealue jota ei jakseta enää katsella, muuten saa kirjoittaa niin kuin ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:19"]
Paljonkohan sipilä tienaa kun antaa asunnon pakolaisille? Todennäköisesti paljon.
[/quote]Sipilähän myi omistuksiaan ja osakkeitaan julkisuudessa kerrotun arvion mukaan noin kuuden miljoonan edestä Todellinen summa on varmasti paljon suuremoi. Ei siis hätäpäivää, voi ostella asuntoja ja majoittaa niihin turvapaikanhakijoita ja muita maahanmuuttajia mielin määrin. Helppoa se auttaminen on tuossa asemassa. Virka-auton takapenkiltä korkeintaan nähnyt joskut maahanmuuttajan. Tai sitten konkreettisesti tavannut jonkun huolella valitun mamun. Esimerkkiä näyttää miljoonaomaisuuden omista mies meille taviksille. Onpa uskottavaa.
Mamut sitä, mamu tätä, läpäläpäläälässynlää.
Hommalla saa kirjoitella vapaasti ihan mitä vaan päähän pälkähtää. Miksi ihmeessä et mene sinne?
Täällä on keskustelualueen säännöt, joita tosin palstanpitäjä itse ei noudata. Eiköhän Sanomalla mielipide moderointiin muutu, kun mainostulot putoaa.