Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ensimmäistä lasta alkaa edes suunnittelemaan enää 40+ iässä

Vierailija
05.09.2015 |

Onko kokemuksia? t mies

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Paljon tärkeämpää on se että on työ ja vakaa taloudellinen asema kuin se että onko 25 tai 35.

Vierailija
2/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehelle 40 ole ikä eikä mikään siittää lapsia! Toivottavasti tulevien lastesi äiti on kuitenkin vähän fertiilimmässä iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nelikymppinen ja muksut rupeavat kohta lähtemään kotoa, joten onnea vaan eläkepäiville niiden lasten kanssa. Ei käy kateeks :)

Vierailija
4/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa, lapset pitävät nuorena. Onnea matkaan! :)

Vierailija
5/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata

Vierailija
6/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu

Vierailija
7/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jalka haudassa ja lapsia :)

Vierailija
8/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 13:46"]Ei kai miehelle 40 ole ikä eikä mikään siittää lapsia! Toivottavasti tulevien lastesi äiti on kuitenkin vähän fertiilimmässä iässä.
[/quote]

Komppi.

Vierailija
9/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu että haluaako lapsia. Jos haluaa, ja on halunnut tosissaan jo pitemmän aikaa, mut sille on jokin este, niin totta kai kannattaa aloittaa yritys. Jos taas elämä on mennyt kivasti näinkin, ja alkaa vaan miettä että no pitäiskö se lapsi sitten tehdä, niin ei ehkä kannata.

Vierailija
10/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 13:52"]

Itse nelikymppinen ja muksut rupeavat kohta lähtemään kotoa, joten onnea vaan eläkepäiville niiden lasten kanssa. Ei käy kateeks :)

[/quote]

Toiset opiskelevat ja rakentavat hyvät puitteet (työllistävä ammatti, asunto, vakaa parisuhde) ennen kuin lisääntyvät. Kaikille vanhemmille lapset eivät myöskään ole rasite, josta halutaan pian eroon.

Vierailija
11/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ystävä joskus määritteli aika hyvin, että naisen lapsentekoiän raja alkaa biologisista syistä tullla vastaan noin 40-vuotiaana, miehen taas ihan vaan ikäsyistä noin 50-vuotiaana.

Eli vaikka se biologisesti olisikin mahdollista, tuskinpa ne miehetkään haluaa 60-vuotiaana istua ekaluokkalaisen vanhempainillassa.

Vierailija
12/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ennemminkin  nuo tuollaiset kommentit  ja eläkää itsenäisesti omaa elämäänne. Oma isäni oli syntyessäni 44-vuotias ja äitini minut (keisarileikkauksella) synnyttäessään 41-vuotias, eikä minulla tähän (38-vuoden) ikääni mennessä ole mitään mainittavampia vaivoja tai kremppoja ilmennyt ja ihan normaali kaupankassa minusta on tullut ja mies ja 14-vuotias poikakin minulla nykyään  on. Äitini elää vieläkin ja meillä on ihan hyvät suhteet ,isäni tosin  kuoli kun olin 12-vuotias,mutta hänellä olikin silloin keuhkosyöpä ,joten ei liittynyt enää siinä vaiheessa silloin siihen  lisääntymisterveyteen mitenkään . Toivotan onnea suhteellenne ja lapsihaaveidenne täyttymistä ja hyvää syksyä teille molemmille !

terv.'rva. Kaupankassa'

Vierailija
13/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liki 45-vuotias raskautuessani ja mieheni oli 47. Lapsi on nyt 21. Lykkyä tykö.