Peruutin seiskan tilauksen Hennan kuvan takia
Minusta se oli toimittajilta suorastaan ala-arvoista kiusaamista. En aio olla tukemassa tuollaista tahallista ilkeilyä ja peruutin lehden tilauksen palautteen kera. Hennalle tsemppiä opiskeluihin ja kaikkea hyvää.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia?
Loogistahan tämä, ei siinä mitään!
[/quote]
Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia? Loogistahan tämä, ei siinä mitään! [/quote] Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna.
[/quote]
Ei julkisuudesta pääse pois. Jos on niin hölmö että antaa julkisuuden elättää itsensä niin täytyy varautua ettei se lopu silloin kun itseä huvittaa.
Mikä ihmeen hinku on noukkia rusinat pullasta?
Jos bimbo läskiintyy aamukaljoilla eikä halua sitä näyttää niin ei herran jestas silloin mennä julkiselle paikalle lipittämään sitä keskaria!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia? Loogistahan tämä, ei siinä mitään! [/quote] Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna.
[/quote]
Ei julkisuudesta pääse pois. Jos on niin hölmö että antaa julkisuuden elättää itsensä niin täytyy varautua ettei se lopu silloin kun itseä huvittaa.
Mikä ihmeen hinku on noukkia rusinat pullasta?
Jos bimbo läskiintyy aamukaljoilla eikä halua sitä näyttää niin ei herran jestas silloin mennä julkiselle paikalle lipittämään sitä keskaria!
[/quote]
Herrajumala, saahan ihminen nyt liikkua missä haluaa ja millon haluaa. Henna on itsekin joskus sanonut ettei halua olla enää esil julkisuudessa, osittain juuri ulkonäkönsä takia. Miksi sillon ei voisi kunnioittaa ihmisen toivetta? Kerrankin tuntuu tekevän jotain "fiksua" niin sitten tulla päräytetään ja päivitellääb kuinka lihava ja kamala ja juoppo se nykyään on! Sairasta..
Henna täällä jatkuvasti kirjoittelee itse itsestään.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia? Loogistahan tämä, ei siinä mitään! [/quote] Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna. [/quote] Ei julkisuudesta pääse pois. Jos on niin hölmö että antaa julkisuuden elättää itsensä niin täytyy varautua ettei se lopu silloin kun itseä huvittaa. Mikä ihmeen hinku on noukkia rusinat pullasta? Jos bimbo läskiintyy aamukaljoilla eikä halua sitä näyttää niin ei herran jestas silloin mennä julkiselle paikalle lipittämään sitä keskaria! [/quote] Herrajumala, saahan ihminen nyt liikkua missä haluaa ja millon haluaa. Henna on itsekin joskus sanonut ettei halua olla enää esil julkisuudessa, osittain juuri ulkonäkönsä takia. Miksi sillon ei voisi kunnioittaa ihmisen toivetta? Kerrankin tuntuu tekevän jotain "fiksua" niin sitten tulla päräytetään ja päivitellääb kuinka lihava ja kamala ja juoppo se nykyään on! Sairasta..
[/quote]
Edelleen: olisihan se kiva noukkia rusinat pullasta.
Itse vihaan turhia julkkiksia sen verran ettei sympatiaa tipu.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia? Loogistahan tämä, ei siinä mitään! [/quote] Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna. [/quote] Ei julkisuudesta pääse pois. Jos on niin hölmö että antaa julkisuuden elättää itsensä niin täytyy varautua ettei se lopu silloin kun itseä huvittaa. Mikä ihmeen hinku on noukkia rusinat pullasta? Jos bimbo läskiintyy aamukaljoilla eikä halua sitä näyttää niin ei herran jestas silloin mennä julkiselle paikalle lipittämään sitä keskaria! [/quote] Herrajumala, saahan ihminen nyt liikkua missä haluaa ja millon haluaa. Henna on itsekin joskus sanonut ettei halua olla enää esil julkisuudessa, osittain juuri ulkonäkönsä takia. Miksi sillon ei voisi kunnioittaa ihmisen toivetta? Kerrankin tuntuu tekevän jotain "fiksua" niin sitten tulla päräytetään ja päivitellääb kuinka lihava ja kamala ja juoppo se nykyään on! Sairasta..
[/quote]
Edelleen: olisihan se kiva noukkia rusinat pullasta.
Itse vihaan turhia julkkiksia sen verran ettei sympatiaa tipu.
[/quote]
Voi huoh, eikö nykyihmisillä ole minkäänlaista empatiakykyä..
Tänään huomasin kaupassa seiskan kannen ja kyllähän se kuva Hennasta oli jotenkin törkeä ja miksi ihmeessä sellainen kuva piti laittaa kanteen?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:48"]Tänään huomasin kaupassa seiskan kannen ja kyllähän se kuva Hennasta oli jotenkin törkeä ja miksi ihmeessä sellainen kuva piti laittaa kanteen?
[/quote]
Niinpä :(((
Samanlainen "muodonmuutos" tuntuisi tapahtuvan melkein kaikille suomalaisille naisille siinä 20-25 ikäisenä heh heh
Itsekin vastaavanlaisen "muodonmuutoksen" (eli hillittömän lihomisen muutamassa vuodessa) masennuksen, lääkkeiden, lohtusyömisen ja -juomisen takia kokeneena mua niin säälittää tuo Henna :( Tiedän todella, miltä se tuntuu, kun ei halua näyttäytyä kenellekään ja itseinho on valtava, eikä vaan voimia tehdä tilanteelleen mitään. Hennahan on vielä kertonut huonosta itsetunnostaan ja koulukiusaustaustastaan, ja että ulkonäkö on hänelle arka aihe, joten tosi törkeä temppu julkaista nuo kuvat :(