Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruutin seiskan tilauksen Hennan kuvan takia

Vierailija
04.09.2015 |

Minusta se oli toimittajilta suorastaan ala-arvoista kiusaamista. En aio olla tukemassa tuollaista tahallista ilkeilyä ja peruutin lehden tilauksen palautteen kera. Hennalle tsemppiä opiskeluihin ja kaikkea hyvää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vastaavanlaisen "muodonmuutoksen" (eli hillittömän lihomisen muutamassa vuodessa) masennuksen, lääkkeiden, lohtusyömisen ja -juomisen takia kokeneena mua niin säälittää tuo Henna :( Tiedän todella, miltä se tuntuu, kun ei halua näyttäytyä kenellekään ja itseinho on valtava, eikä vaan voimia tehdä tilanteelleen mitään. Hennahan on vielä kertonut huonosta itsetunnostaan ja koulukiusaustaustastaan, ja että ulkonäkö on hänelle arka aihe, joten tosi törkeä temppu julkaista nuo kuvat :(

Vierailija
22/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia?

Loogistahan tämä, ei siinä mitään!
[/quote]

Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia? Loogistahan tämä, ei siinä mitään! [/quote] Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna.

[/quote]

Ei julkisuudesta pääse pois. Jos on niin hölmö että antaa julkisuuden elättää itsensä niin täytyy varautua ettei se lopu silloin kun itseä huvittaa.

Mikä ihmeen hinku on noukkia rusinat pullasta?

Jos bimbo läskiintyy aamukaljoilla eikä halua sitä näyttää niin ei herran jestas silloin mennä julkiselle paikalle lipittämään sitä keskaria!

Vierailija
24/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia? Loogistahan tämä, ei siinä mitään! [/quote] Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna.

[/quote]

Ei julkisuudesta pääse pois. Jos on niin hölmö että antaa julkisuuden elättää itsensä niin täytyy varautua ettei se lopu silloin kun itseä huvittaa.

Mikä ihmeen hinku on noukkia rusinat pullasta?

Jos bimbo läskiintyy aamukaljoilla eikä halua sitä näyttää niin ei herran jestas silloin mennä julkiselle paikalle lipittämään sitä keskaria!
[/quote]

Herrajumala, saahan ihminen nyt liikkua missä haluaa ja millon haluaa. Henna on itsekin joskus sanonut ettei halua olla enää esil julkisuudessa, osittain juuri ulkonäkönsä takia. Miksi sillon ei voisi kunnioittaa ihmisen toivetta? Kerrankin tuntuu tekevän jotain "fiksua" niin sitten tulla päräytetään ja päivitellääb kuinka lihava ja kamala ja juoppo se nykyään on! Sairasta..

Vierailija
25/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna täällä jatkuvasti kirjoittelee itse itsestään. 

Vierailija
26/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia? Loogistahan tämä, ei siinä mitään! [/quote] Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna. [/quote] Ei julkisuudesta pääse pois. Jos on niin hölmö että antaa julkisuuden elättää itsensä niin täytyy varautua ettei se lopu silloin kun itseä huvittaa. Mikä ihmeen hinku on noukkia rusinat pullasta? Jos bimbo läskiintyy aamukaljoilla eikä halua sitä näyttää niin ei herran jestas silloin mennä julkiselle paikalle lipittämään sitä keskaria! [/quote] Herrajumala, saahan ihminen nyt liikkua missä haluaa ja millon haluaa. Henna on itsekin joskus sanonut ettei halua olla enää esil julkisuudessa, osittain juuri ulkonäkönsä takia. Miksi sillon ei voisi kunnioittaa ihmisen toivetta? Kerrankin tuntuu tekevän jotain "fiksua" niin sitten tulla päräytetään ja päivitellääb kuinka lihava ja kamala ja juoppo se nykyään on! Sairasta..

[/quote]

Edelleen: olisihan se kiva noukkia rusinat pullasta.

Itse vihaan turhia julkkiksia sen verran ettei sympatiaa tipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
27/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:35"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:18"]Jaa että julkisuuden henkilöstä ei saisi julkaista julkisella paikalla otettuja kuvia? Loogistahan tämä, ei siinä mitään! [/quote] Siis Hennahan ei ole ollut pitkään aikaan julkisuudessa. Ei se tauskin ex-henna. Vaan bb-Henna. [/quote] Ei julkisuudesta pääse pois. Jos on niin hölmö että antaa julkisuuden elättää itsensä niin täytyy varautua ettei se lopu silloin kun itseä huvittaa. Mikä ihmeen hinku on noukkia rusinat pullasta? Jos bimbo läskiintyy aamukaljoilla eikä halua sitä näyttää niin ei herran jestas silloin mennä julkiselle paikalle lipittämään sitä keskaria! [/quote] Herrajumala, saahan ihminen nyt liikkua missä haluaa ja millon haluaa. Henna on itsekin joskus sanonut ettei halua olla enää esil julkisuudessa, osittain juuri ulkonäkönsä takia. Miksi sillon ei voisi kunnioittaa ihmisen toivetta? Kerrankin tuntuu tekevän jotain "fiksua" niin sitten tulla päräytetään ja päivitellääb kuinka lihava ja kamala ja juoppo se nykyään on! Sairasta..

[/quote]

Edelleen: olisihan se kiva noukkia rusinat pullasta.

Itse vihaan turhia julkkiksia sen verran ettei sympatiaa tipu.
[/quote]

Voi huoh, eikö nykyihmisillä ole minkäänlaista empatiakykyä..

Vierailija
28/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin kaupassa seiskan kannen ja kyllähän se kuva Hennasta oli jotenkin törkeä ja miksi ihmeessä sellainen kuva piti laittaa kanteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:48"]Tänään huomasin kaupassa seiskan kannen ja kyllähän se kuva Hennasta oli jotenkin törkeä ja miksi ihmeessä sellainen kuva piti laittaa kanteen?
[/quote]

Niinpä :(((

Vierailija
30/30 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen "muodonmuutos" tuntuisi tapahtuvan melkein kaikille suomalaisille naisille siinä 20-25 ikäisenä heh heh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi