Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet laittaa yöllä viestiä

Vierailija
22.03.2022 |

Eräs mies johon olen kuukauden verran tutustunut, laittoi viikonloppuna yöllä puoli neljän aikaan viestiä somessa. Humalassahan hän oli, ei kukaan muuten tuohon aikaan laita viestiä, mutta jäin vain miettimään, että miksi joku laittaa yöllä viestiä? Onko vain se yksi asia mielessä, vai eikö muuten uskalleta ottaa yhteyttä kuin humalassa? Olen jo sen verran vanha, katkera ja kyyninen, että en jaksa mitään ilmanaikuista säätöä, enkä jaksaisi mitään tällaista arvuuttelua ja mies ei suoraan sano mitään. Jospa keskittyisi jatkossakin vain työntekoon, eikä edes miettisi ihmissuhteita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kännissä? Rohkaistunut.

Vierailija
2/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelissä tuntuu värinää ja samalla tuntuu hyvältä idikseltä känniviestitellä. Jätä se alkoholisoitunut sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentimentaalikännissä tuli ikävä ja/tai koitti kepillä jäätä josko lohkeaisi, alkoholin rohkaisemana.

En itse pidä tuollaista mitenkään pahana. Kyllä muhun saa ottaa yhteyttä ihan milloin vain, pidän öisin puhelinta äänettömällä ellen itsekin ole jossain riekkumassa.

Vierailija
4/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan sitten ole mies.

Vierailija
5/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä miehet? Löysin tuosta vuodatuksesta vain yhden miehen.

Varmaan jokainen mies ja nainen ja muusu laittaa viestiä ihan omista syistäännja omalla ajallaan, arvon trolli.

Vierailija
6/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstäänkö sitten viestitteli silloin yöllä, vai miksi pitäisi työhönsä keskittyä?

Vierailija
7/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhdestä humalaisesta yhteydenotosta poikki.

Vierailija
8/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi mies on laittanut viestejä säännöllisen epäsäännöllisesti joko aamuyöllä tai aikaisin aamusta. Kuulemma nähnyt musta unta ja oon ollu mielessä. Mies tietää myös että seurustelen nykyään. Nähtiin kesällä muutamia kertoja.

Vierailija
9/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei irronnut baarista hyvännäköiseltä, niin soittaa jämät läpi.

Vierailija
10/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo hiippari häiriköi ilman rajoja. Ajattelee, että olet aina hänen tavoitettavissaan.

Vierailija
11/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielenlaatu ja ajatusmaailma on alhainen, nyt olet saanut enempi kuin pätevän ja varoittavan signaalin siitä, että pysyttele pois hänen vaikutusvallastaan. 

Vierailija
12/12 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ujo lähestymään selvinpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi