Miksi ihminen väittää olevansa todella kipeä ja kohta on jo ajelemassa autolla kaupan pihaan?
Kommentit (13)
Koska kipeänäkin pitää syödä ja juoda sekä pyyhkiä peffansa. Lopeta kyylääminen.
Joskus on pakko mennä kipeenäkin kauppaan.
Haki koronatestin. Minunkin täytyy kohta mennä
Itse ainakin liioittelen rankasti omia oireita, niin saan enemmän sääliä osakseni. Joskus tosiaan voi jäädä ikävästi kiinni matkalla Alkoon, mutta onneksi se on harvinaista.
Pakko sitä on hengissä pysyä. Vai maksatko ruuan kotiinkuljetuksen?
Minulla oli (ennen koronaa) kurkku niin kipeä että itku pääsi koettaessa niellä edes vettä ja kauhea päänsärky ilman lämpöä, työterveyslääkäristä menin kaupan kautta kotiin potemaan. Ja myöhemmin illalla päivystykseen kun pää tuntui räjähtävän. Ikinä ei selvinnyt mikä pöpö se oli.
Jos auto on valmiina kotioven edessä. Siitä aika kipeenäkin helppo mennä rattiin. Ajaessa voi tottunut ajaa vaikka huonokuntoisena lähikauppaan. Eri asia on kävellä talvi-ilmassa kipeänä. Omalla atolla pieni matka pientaloalueella menee ihan refleksillä.
Eilen kävi näin, koska piti käydä apteekissa.
Monet ihmiset ovat todella kipeitä koko ajan kymmeniä vuosia. Silti pitää vaan elää.
Itse olen saikulla, kun ääni on maassa. Ei kuulosta pahalta, mutta kun on opettaja ja ääni on tärkein työväline... Olen joutunut sairauslomani aikana poistumaan kotoa monta kertaa, kun tässä on mennyt jo viikkoja. En kuitenkaan ole petipotilas.
Lopeta kyttääminen. Et kuitenkaan voi tietää asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sitä on hengissä pysyä. Vai maksatko ruuan kotiinkuljetuksen?
Säkö et maksa? Kenenkään ei ole enää nykyaikana pakko käydä kaupassa sairaana.
Koska kipeänä kun pitää syödä. Keskity sinä vaan omaan elämääsi.