Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Banaani on sellainen lasten ruoka

Vierailija
22.03.2022 |

En tajua kuka syö varsinkaan kotonaan banaaneja sellaisenaan aikuisena. Töihin sen vielä jotenkuten tajuaa otettavaksi koska siinä on ulkopakkaus valmiina ja se on helppo ja siisti kuoria.
Tai smoothieen, okei…jos tykkää makseasta. Mutta jo banaanin maku tuo mieleen jonkun, joka tykkää samoista asioista, kuin 5-vuotiaat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vähä-älyinen niin on asioita joita ei tajua

Vierailija
2/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinoille se on tarkoitettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selitä sinä, miten joku syö vielä aikuisenakin lasten makujuttuja?

Vierailija
4/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti minä en koskaan kasva niin aikuiseksi, että asenteeni banaaniin muuttuisi noin kielteiseksi. Olen vasta 67 vuotias ja syön jopa makeisia. Mutta jotkut muuttuvat aapeen kaltaisiksi hapannaamoiksi ja alkavat suoltaa omia mieltymyksiään ainoana totuutena. Ne on ikäviä ihmisiä.

Vierailija
5/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niitä ihmisiä, joiden mielestä aikuiset ei myöskään lue sarjakuvia, etenkän Aku Ankkaa, koska ne "ovat lasten lukemista"?

Vierailija
6/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoarvo

100 grammaa kuorittua banaania sisältää noin 18,3 grammaa imeytyvää hiilihydraattia, 0,4 grammaa rasvaa ja 1,1 grammaa proteiinia. Banaani on hyvä kuidun, C-vitamiinin, kaliumin ja mangaanin lähde: sadassa grammassa on esimerkiksi 0,36 grammaa kaliumia, mikä on yli 10 prosenttia aikuisen miehen suositellusta päiväsaannista (3,5 g). Banaani on myös erinomainen B6-vitamiinin lähde: sitä on sadassa grammassa 0,50 milligrammaa, mikä on noin kolmasosa aikuisen miehen suositellusta saannista (1,6 mg) tai yksivuotiaan koko suositeltu saanti.

Vierailija
7/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi kukaan juo kahvia! Pahaa litkua... okei, jos joku tykkää karvaasta. Minä en, joten pidän ihan omituisina ihmisinä sellaisia, jotka sitä juovat.

Vierailija
8/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko pakkauksesta suuhun hyvä selitys?

Vierailija
9/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä taas en ymmärtänyt miksi lapsille pitäisi olla jotain eriruokaa ja muuta sokeroitua shaissea, siispä lapseni söi sitä mitä me aikuisetkin pienestä asti. 3-vuotiaan lempiruoka oli savukalasalaatti. Me aikuiset syömme välillä lapsen toiveesta kalapuikkoja tms ei niin aikuismaista. Ja syömme kaikki niitä banaanejakin.

Vierailija
10/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi juoda viinaa tai kaljaa yökk tai viivniä, vielä kauheempaa, mädätetään nurkissa ja sitten lässytetään helmeilevistä ja aromanttisista H'itto

Vierailija
11/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti minä en koskaan kasva niin aikuiseksi, että asenteeni banaaniin muuttuisi noin kielteiseksi. Olen vasta 67 vuotias ja syön jopa makeisia. Mutta jotkut muuttuvat aapeen kaltaisiksi hapannaamoiksi ja alkavat suoltaa omia mieltymyksiään ainoana totuutena. Ne on ikäviä ihmisiä.

Aloitus tulee lapselta. 

Vierailija
12/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa joku käännytyskamppanja menossa, jossa kaikki käännyttään syömään samanlaista ruokaa, uskomaan samaa uskontoa ja poliittinen suuntaus sama eli vahva luottamus itänaapurin herruuteen.

Millainen sää muuten tänään Moskovassa?

Joo, ei syödä enää banaania, kun noin sanot. Totellaan kiltisti. Sehän on länsimaiden humputuksia ja lasten ruokaa.Syödään vain hapankaalia.

Vierailija
13/13 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti meni monilla tunteisiin tämä aloitus :D

Luulitteko ihan tosissanne, että minä rajaisin banaanin vain lasten ruuaksi? 😅 piti vain testata, millä erilaisilla tavoilla lukijat aiheesta ärtyvät 🙂

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän