Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen peppuun

Vierailija
22.03.2022 |

Miten naiset kokevat miehen pepun käsittelyn eri tavoin? Suulla, käsillä, dildolla?

Itse en olisi uskonut pitäväni, mutta kun naisystävä halusi kokeilla pepullani leikkimistä ja suostuin, tuntui kuin olisin räjähtänyt.

Nyt hän nuolee, sormettaa ja dildottaa peppuani jopa yllättäen, ja pidän siitä valtavasti. Mikään ei ole parempaa kuin se, että nainen riisuu housuni, levittää pakarat ja alkaa nuolla peppureikääni. Kovetun samantien, ja pian kullini on hänen suussaan ja liukas dildo pepussani.

Suosittelen kokeilemaan, tekee uskomattoman hyvää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneks vaimo hoksas leikin kun tuli puhe seksistä ja aina siitä samasta kaavasta. Nuolentaa en kyl saa mutta sträppiä kyllä.

Vierailija
2/6 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Aamulla olin kahvia laittamassa niin hiipi taakseni ja yllättäen tuuppasi jätti dildon anaaliini.

Hiukan jumitti kun kalsarit jäi väliin mutta oli ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit sikseen.

kyllä tykkään todella paljon. Olen nuollut, käyttänyt sormea, leluja ja strappia ja antanut sitä kautta eturauhasen orgasmeja. Se on ihanaa olla siinä osallisena, kiihotun valtavasti! Ihan uusi maailma ns tavallisen seksin sisällä.

Harmi että kaikki miehet eivät ole niin seikkailunhaluisia tai sitten se ei tunnu heistä vaan hyvältä 🙁 ne jotka siitä tykkäävät, tykkäävät siitä sitten kunnolla ja häpeilemättä. Ne on sitten mun makuun täydellisiä yksilöitä seksuaalisesti ;)

Vierailija
4/6 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit sikseen.

kyllä tykkään todella paljon. Olen nuollut, käyttänyt sormea, leluja ja strappia ja antanut sitä kautta eturauhasen orgasmeja. Se on ihanaa olla siinä osallisena, kiihotun valtavasti! Ihan uusi maailma ns tavallisen seksin sisällä.

Harmi että kaikki miehet eivät ole niin seikkailunhaluisia tai sitten se ei tunnu heistä vaan hyvältä 🙁 ne jotka siitä tykkäävät, tykkäävät siitä sitten kunnolla ja häpeilemättä. Ne on sitten mun makuun täydellisiä yksilöitä seksuaalisesti ;)

Vaikka kaikki miehet eivät välttämättä tykkää, niin uskon suurimman osan nauttivan.

Luulen, että peppuleikit ovat ennemminkin suurimmalle osalle naisista täysin nou nou.

Vierailija
5/6 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit sikseen.

Vaikka kaikki miehet eivät välttämättä tykkää, niin uskon suurimman osan nauttivan.

Luulen, että peppuleikit ovat ennemminkin suurimmalle osalle naisista täysin nou nou.

Tjaa, en tiedä siitä miten naiset ja miehet eroaa, oman kokemukseni mukaan noin 50/50 miesten kanssa tykkäävätkö peppujutuista vai ei.

Kyllä miehissä on varmaan fysiologisia erojakin. Jollekin toiselle sormi pepussa ei tunnu "miltään" tai jopa tuntuu pahalta ja epämiellyttävältä. Tai lähinnä että sieltä ei löydy sitä maagista kohtaa, josta saisi nautintoa sit ollenkaan. Jotkut toiset taas samasta toimituksesta nauttivat ja kiemurtelevat välittömästi vaikka tekisi ihan samalla tavalla.

Ehkä se ero saako nautintoa vai ei on kiinni sitten siinä, kiihottaako se asetelmana sitten kuinka paljon?

Vierailija
6/6 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on upea nainen!