Olenko ainoa, jolle ei ole vieläkään tullut veroilmoitusta?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut omaverosta? Mulle ei ainakaan tuu enää mitään paperilla.
Katsoin nyt aamulla. Ei mitään. Ap
Maalis, huhtikuu luvattu. Ei näy ei kuulu vielä. Kiinteistövero tuli viime viikolla. Ihan hyvissä ajoin tulee kun eräpäivä vasta elokuussa.
Mikäs hätä sen kanssa nyt on? Tulee maalis-huhtikuun aikana, ihan kuten joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs hätä sen kanssa nyt on? Tulee maalis-huhtikuun aikana, ihan kuten joka vuosi.
Haluan saada pois päiväjärjestyksestä,kun on lisättävää. Ap
Eilen ei ainakaan näkynyt omaverossa
Ei ole tullut, ei näkynyt Oma-Verossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan saada pois päiväjärjestyksestä,kun on lisättävää. Ap
No niin on mullakin mutta se tulee sitten kun tulee, eikä niiden muutosten kirjaaminen varmaan montaa päivää vie?
Ei ole tullut vielä. Eiköhän se huhtikuussa tule.
Mulle tuli sekä ilmoitus suomi.fi-viestinä puhelimeen, että sähkposti-ilmoitus, että nyt on omaverossa. Ei tarvinut sitä omaveroa käydä kurkkimassa muuten vaan, että joko on tullut. Ja viestit tulivat tosiaan nyt viime lauantaina.
Ei ole tullut vielä, saattaa johtua siitä, että olen aakkosjärjestyksessä loppupäässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vielä, saattaa johtua siitä, että olen aakkosjärjestyksessä loppupäässä.
Ei ne valmistu aakkosjärjestyksessä, ei ole valmistunut enää vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Ei johdu. Eivät tule aakkosjärjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne valmistu aakkosjärjestyksessä, ei ole valmistunut enää vuosikymmeniin.
Mikähän logiikka niissä on?
Et ole. Ei niitä ole vielä edes omaverossa kuin aniharvalla, jos kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Useimmilla on jo.
Pääsiäisen jälkeen on kuulemma kaikilla palkansaajaryhmän jäsenillä omaverossa. Ei mitään kiirettä siis.
Se miten ne saapuu johtuu valmisteluryhmästä, paikkakunnasta yms. Miettikää miten hirmuisesti niitä postitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Useimmilla on jo.
Tuskin useimmilla. Tulostukset on aloitettu 17.3. Ja niitä tulostetaan yli 4 miljoonaa. Huhtikuun alkuun mennessä ovat kaikilla OmaVerossa, paperiset tietenkin ovat sitten perillä myöhemmin.
Jos on valinnut, ettei tuu paperista ilmoitusta, tulee viesti milloin ilmoitus on omaverossa. Jos haluaa paperisena, niin erillistä ilmoitusta omaverosta ei tule.
Ilmoituksen palautushan on vasta toukokuussa, niin turha pitää kiirettä.
Metsäveropaperit jäi tulematta ja tästä kyselystäsi tajusin sen, että määräpäivä oli 28.2. Kiva. Kiva kun posti kadotti.
Oletko katsonut omaverosta? Mulle ei ainakaan tuu enää mitään paperilla.