Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä on kyllästynyt minuun. Miten taas saada hänet kiinnostumaan minusta?

Vierailija
21.03.2022 |

Meillä on mennyt jo pidemmän aikaa hyvin. Ei ole siis ole ollut juuri ongelmia, ei riitoja tai muutakaan.

Nyt vain huomaan kun olemme olleet tiiviisti tekemisissä niin mies alkaa hieman ahdistumaan. Lähti kyllä työmatkalle, joka on hyväksi mutta ei kestä jos kysyn koska on tulossa. Ei siedä ollenkaan sellaista ja toisaalta ymmärrän sen kyllä.

Yleensä sitten jos etäännyn kunnolla niin haluaa taas luokseen. Eli jokin magneetti-ilmiö tässä kai on, kun menen tarpeeksi kauas niin hän tulee kyllä lähelle.

Ehken vaan laita viestiä, olen kuin minua ei kiinnostaisi ollenkaan. Yritän hoitaa vain omia asioitani ja pitää huolta itsestäni, treenata jne.
Ehkä se siitä taas sitten.
Ärsyttää vain kun ei aina tiedä mikä on liikaa yhteydenpitoa tai yhdessä olemista. Yleensä alkaa ärsyyntymään hiljalleen ja sitten tulee jo ihan turhista asioista riitaa.
Enkä tiedä mikä on liian etäälle ja mikä tarpeeksi etäistä olemista näinä aikoina kun näemmä tarvitsee happea kunnolla.

Miten muut vastaavanlaisen kumppanin kanssa ovat toimineet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sivuun toisen hoidon, joka viihdyttäisi mua kun mies on poissa.

Vierailija
2/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehesi rakastaa toista naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko se on yrittää omia miestä ja valvoa häntä niin kuin omistaisi tämän? Anna nyt miehen elää ja olla ilman vahtimistakin.

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja jos hän alkaisi mustasukkaisena vahtimaan ja kyselemään kulkemisiani, niin suuttuisin. Aikuisia ihmisiä tässä ollaan ja en ole ihminen, joka jaksaisi olla toisen kanssa koko aikaa kylki kyljessä, vaan tarvitsen omaa aikaa ja tilaa ympärilleni. Meillä onkin hyvä lämmin ja rakastava parisuhde, jossa on luottamus, mutta ei kahlintaa. Kumpikin on tasan sitä mitä on ilman mitään kommervinkkejä ja vaahtoamisia.

Vierailija
4/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin virheeni on ollut se että olen 25-vuotiaana seurustellut yh-äidin kanssa.

Vierailija
5/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kohdeltiin samoin. Oltiin oltu 15 vuotta yhdessä eikä käyty koskaan missään. En kiinnostanut miestäni seksihepeneillä eikä ilman. Olin hänen mukaansa ärsyttävä nymfomaani, seksiä oli ehkä hulppeat kuusi kertaa vuodessa.

Loukkaannuin verisesti kohtelusta ja ajattelin että ei tämä yksipuolinen rakkaus riitä. Mielialaani kohentaakseni harrastin nettideittailua ja ainoastaan kirjoittelin rivoja miesten kanssa, en peitellyt tekojani ja "jäin kiinni". Kummasti alkoi kiinnostaa olemassaoloni eikä yhtään enää ahdistanut läheisyys ja järjesti yhteisiä matkoja ja huomioi romanttisesti. Itse olin jo täysin hyväksynyt että miehelläni täytyy olla toinen nainen ja on ehkä vain lasten takia enää kanssani.

Ei pidä enää itsestäänselvyytenä ja talon kalusteena. 25 vuotta yhdessä tuli täyteen.

Vierailija
6/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu mieheksi.

Vierailija
7/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä vaan siltä mieheltä kysy. Kyllä mammat tietävät paremmin..

Vierailija
8/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyttäessä vastaus on työstressi, yleinen väsymys jne.

Ei auta lepo, hyvä ruoka, hemmottelu tmv.

Ei vain uskalla sanoa että on lepääntynyt kaikkeen. Myös puolisoon joka on varma nakki, ilman haasteita.

Vierailija
9/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehesi rakastaa toista naista.

Niin, äitee ❤️

Vierailija
10/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain uskalla sanoa että on lepääntynyt kaikkeen. Myös puolisoon joka on varma nakki, ilman haasteita.

No älä vaan sitä miestä usko. Kyllä mammat tietävät paremmin.

Vierailija
11/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelevä kiintymyssuhde - oletko tutustunut aiheeseen? Kuulostaa juurikin siltä. Esim eevi Vuoristolla hyvää infoa kiintymyssuhteista.

En osaa auttaa . Itsellä sama tilanne. Kummasti aina helpottaa kun itse vetäydyn tai peräännyn, tuntuu että mies tulee heti lähemmäksi ja huomioi taas.

Melkein 30kymppisenä en jaksa parisuhteessa tällaista kissa-hiiri pelleilyä. Joku apu tähän olisi saatava.

Vierailija
12/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea twerkkaamaan ja harrastamaan tankotanssia. Jos äijä siitä vaikka vähän piristyisi.

Vierailija
13/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"työmatkalle"

Jokatapauksessa,minä en ole ikinä tavannut ihmistä johon olisin pystynyt palauttamaan mielenkiintoni sen jälkeen kun se on loppunut. Sille ei vain voi mitään. 

Vierailija
14/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet turhan herkkä huomaamaan tällaisia asioita ja vatvot sitä myötä liikaa kaikkia esim ihan tavallisia eleitä? Pakko sanoa, etten itse huomaa tuollaista vaan kaikki menee ihan omalla painollaan. Ja suhteeni ovat olleet pitkiä. Yritän siis sanoa, että ota vähän rennommin, en usko että miehesi noin tarkkaan miettii joten stressaat varmaankin turhaan. Sinä olet oma ihana itsesi, arvosta itseäsi ja omiakin tarpeitasi, ja anna tilaa jos toinen sitä haluaa, mutta älä analysoi alati haluaako.

Vierailija
15/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä huomioimatta. Kokonaan. Joko kiinnostuu taas tai ei,ja jos ei niin eiköhän peli ole selvä.

Vierailija
16/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"työmatkalle"

Jokatapauksessa,minä en ole ikinä tavannut ihmistä johon olisin pystynyt palauttamaan mielenkiintoni sen jälkeen kun se on loppunut. Sille ei vain voi mitään. 

Eikä sitä tarvitse palauttaa. Jos suhde on ohi, niin se on ohi ja elämä jatkuu. Ei toiseen voi jäädä roikkumaan vain sen parisuhteen takia.

Vierailija
17/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tietoa kiintymyssuhdemalleista. Edellä mainittu Eevi Vuoristo puhuu juuri näistä.

Tsemppiä!

Vierailija
18/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on tekosyitä jos sama jatkuu vuosia eikä voi vaihtaa työpaikkaa, tutkituttaa itseään lääkärissä tai nähdä mitään vaivaa asioiden parantamiseksi. Itse hoidin omat työt, kodin, lapset ja yritin kaikkeni että toinen piristyisi mutta mitään muutosta ei tapahtunut. Edes miesten reissut se oma aika ei tuonut muutosta.

Vierailija
19/19 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on tekosyitä jos sama jatkuu vuosia eikä voi vaihtaa työpaikkaa, tutkituttaa itseään lääkärissä tai nähdä mitään vaivaa asioiden parantamiseksi. Itse hoidin omat työt, kodin, lapset ja yritin kaikkeni että toinen piristyisi mutta mitään muutosta ei tapahtunut. Edes miesten reissut se oma aika ei tuonut muutosta.

Meillä taas miehellä oli kaikkea, eli luetellut työstressi, yleinen väsymys jne. Eikä auttanut lepo, hyvä ruoka tai hemmottelut. Eivätkä ne olleet mitään tekosyitä, kaukana siitä. Minä hoidin myös ihan kaikki, kodin, kolme lasta, oman työni, ruuat, pihan, kaiken. Mies suostui jossakin välissä onneksi menemään lääkäriin ja sieltä napsahti burnout ja muutama muu juttu terveyden puolelta. Muutama vuosi meni, mutta nyt kaikki on kunnossa ja rakkautta riittää taas.