Suomalainen pitää normaalina, että kylpylässä pyyhe jätetään pukukaappiin
Uimahallit, kylpylät jne. Suomalainen ei ole tullut edes ajatelleeksi, että siinä olisi jotain tyhmää. Suomalaisesta on normaalia, että pukuhuoneen lattia lainehtii ja vaatteita yritetään pukea jalat ilmassa.
Huomasin tämän eron kun kävin islantilaisissa kylpylöissä. Että mitä täältä puuttuu, no läpimärkä pukuhuoneen lattia.
Kommentit (24)
Missäjän kylpylässä olet käynyt? venäjällä???
Mä olen varmaan sitten ulkomaalainen kun käytän niitä seinässä olevia lokerikkoja suihkuhuoneessa pyyhkeen säilytykseen.
Tapa tulee siitä kun vielä sata vuotta sitten peseydyttiin saunassa, jossa ei ollut pukuhuonetta, eli puettiin samassa tilassa jossa peseydyttiin.
Kaikillahan ne on suihkun puolella mukana. Mitä ihmettä mahdat sekoilla menemään?
Ehkä näin jossain itäkeskuksen uimahallissa.
Kun minä käyn spassa, siellä henkilökunta ojentaa pyyhkeen kylvyn/hoidon jälkeen ja halutessani jopa kuivaa ennen siirtymää seuraavaan pisteeseen.
Miten siellä suihkutiloissa itsensä kuivaa, kun vettä roiskitaan joka puolella? Itse ainakin käytän myös käsisuihkua, eikä sitä voi aina suunnata niin, että vain itse kastuu. Muut siis saattavat kastua, jos ovat liian lähellä.
Suomalainen pitää myös normaalina jos kännissä ajaa kuolonkolarin. Suomalaisesta on täysin normaalia pieksää eukko ja lapset... Normaalin lista on loputon jota ihan kaikki suomalais miehet tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Miesten puolella vai? Nimittäin kyllä naisilla on ne pyyhkeet suihkuhuoneessa mukana.
No niin on miehilläkin. En tiedä, missä AP on käynyt.
Jos kiistätte asian niin mistä se vesilammikko tulee pukuhuoneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen pitää myös normaalina jos kännissä ajaa kuolonkolarin. Suomalaisesta on täysin normaalia pieksää eukko ja lapset... Normaalin lista on loputon jota ihan kaikki suomalais miehet tekevät.
Vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun perseestäs.
Moniko kakoo ja aivastaa pyyhkeisiin jotka roikkuvat ilman kaappia suojattomana. Sitten ihmiset pyyhkivät sen itseensä. Ja tuuletus puhaltaa kaikenlaista ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Moniko kakoo ja aivastaa pyyhkeisiin jotka roikkuvat ilman kaappia suojattomana. Sitten ihmiset pyyhkivät sen itseensä. Ja tuuletus puhaltaa kaikenlaista ilmaa.
Ehkä sinun ei kannattaisi käydä uimahallissa ollenkaan, jos olet noin pöpökammoinen. Olen aika varma, että se lokerikossa ollut pyyhkeesi ei ole pahin infektioriski.
Jo aletaan myöntää että lammikko on 😅
Minulla on suihkutilojen lokerikossa pyyhe muovipussin sisällä. En koe noita lokerikkoja hygieenisinä pelkältään.
Vierailija kirjoitti:
Aivastin enkä ehtinyt ristimään jalkojani.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minäkin käyn niistämässä nenän jonkun vieraan pyyhkeeseen, kiva kun ei tarvitse itse pyykätä.
Metsäläiset tulee vettä valuvana pukuhuoneeseen ja vielä yrittää kiistää tavan.
Miesten puolella vai? Nimittäin kyllä naisilla on ne pyyhkeet suihkuhuoneessa mukana.