Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkavereinasi enemmän miellyttäviä vai epämiellyttävä ihmisiä?

Vierailija
01.09.2015 |

Kumpia on enemmän?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttäviä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

Vierailija
2/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttäviä on enemmän.

Ja työ on sellaista, ettei tarvitse kauheesti olla tekemisissä kenenkään kanssa. Esim. samaan aikaan ei saa olla tauolla, joten toisia näkee vain harvakseltaan palavereissa ja vaihtamassa työvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että jokainen työpaikalla vastaantuleva on idiootti, ääliö, ärsyttävä, ku*ipää, mutta kas kummaa kun asiaa pohtii, niin ongelma onkin omassa asenteessa tai siinä että sattuu olemaan vaan huono päivä. Kun on muille mukava, saa samaa kohtelua.
Vaikkei kaikista pitäis, niin itse kyllä pystyn silti heidän kanssaan työskentelemään.

Vierailija
4/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:13"]Miellyttäviä on enemmän.

Ja työ on sellaista, ettei tarvitse kauheesti olla tekemisissä kenenkään kanssa. Esim. samaan aikaan ei saa olla tauolla, joten toisia näkee vain harvakseltaan palavereissa ja vaihtamassa työvaatteita.
[/quote]

Tällainen olisi mulle ihanne! (Viihdyn yksin, erakkoluonne)

Vierailija
5/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverinani on aivan ihania ihmisiä ja muutaman kanssa pidämme yhteyttä työajan ulkopuolellakin. Tottakai mukaan osuu pari vähän ärsyttävämpääkin ihmistä, mutta pärjään heidän kanssa mainiosti. Minulla ei ole koskaan ollut työkaverien kanssa mitään kärhämää ja olen ollut ilta- ja kesätöissä 15 vuotiaasta lähtien. N41

Vierailija
6/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttäviä ja ollaan aika paljon työajalla tekemisissä, avokonttori, jossa tulee paljon keskustelua ym.

Vierailija
7/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki ovat miellyttäviä, mutta joissakin miellyttävissä ihmisissä on myös jokin vähemmän ihana piirre. Esim. yksi nainen on erittäin puhelias ja hänellä on todella kova ja korviavihlova puheääni, jotkut haukkuvat työtovereita selän takana, ja yhden maahanmuuttajan puhetta ei oikein kukaan ymmärrä vaikka kuinka yrittäisi, mikä on kiusallista...mutta tosiaan kaikki ovat enemmän miellyttäviä kuin epämiellyttäviä.

Vierailija
8/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:39"]

Oikeastaan kaikki ovat miellyttäviä, mutta joissakin miellyttävissä ihmisissä on myös jokin vähemmän ihana piirre. Esim. yksi nainen on erittäin puhelias ja hänellä on todella kova ja korviavihlova puheääni, jotkut haukkuvat työtovereita selän takana, ja yhden maahanmuuttajan puhetta ei oikein kukaan ymmärrä vaikka kuinka yrittäisi, mikä on kiusallista...mutta tosiaan kaikki ovat enemmän miellyttäviä kuin epämiellyttäviä.

[/quote]

Meillä myös yks huutaja. Hermo menee sen kanssa.

Vierailija
9/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI yhtään epämiellyttävää! Sellaista käsitettä en tunne, kun puhun työkavaresita. Millainen työkaveri sinä olet?

Vierailija
10/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttäviä. Henki on hyvä.

Vierailija
11/11 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on erittäin miellyttäviä. Muutama hiukan tyly ja töksäyttelevä tapaus on joukossa, mutta ihan ok hekin ovat. Olen lukion opettaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi