Mikä teitä vituttaa ehkä eniten?
Kommentit (25)
Kivut juu. Sitä ei tule huomanneeksi miten ihanaa se on kun ei nypi tai tunnu mistään kohtaa omaa olemusta. Kipu tai inhottava tuntemus saa aikaan myös sen että pienemmätkin asiat harmittaa ihan liikaa eikä mikään huvita.
Tyhmät ihmiset ja se mitä ne aiheuttaa
Hallituksen rahan käyttö ja jakaminen ties mihin .
Eniten vituttaa ihmiset, joita vituttaa kaikki ja jotka syyllistävät siitä muita ihmisiä.
Tuulivoimarunkkarit ja Pohjanmaan kepulaiset. Ihmiskunnan syöpä.
Tällä hetkellä vituttaa eniten se, että käyn erittäin kuumana yhteen mieheen, ja se on todennäköisesti molemminpuoleista, mutten voi tehdä asialle mitään!
Niin, vittu tää on netti. Kukaan ei tiedä toisistaan. Silti saatanan lammas edelleen estot päällä valheen kuoruttamana.
Tarkoitan naisia. Miehet ovat hyvin rehellisiä täälläkin. Naiset vaan jatkaa valehtelua samaan tapaan. On siinäkin kasvatuspropaganda onnistunut erinomaisesti vaikka totuus löydään päin naamaa, nainen on vain vali vali, en usko, minä tiedän paremmin, viimeisenä häviää viestit jos puhui itsensä pussiin. Semmoisia ne naiset on. Luontaisia ryssiä!
Psykopaatti vanha ukko, joka on samassa paikassa töissä, mitta jota en todellakaan sano työkaveriksi. Hyi stna, vanha hullu, joka luulee että treenattu kroppa riittää tekemään ihmisestä hyvän.
Mua ei kyllä vituta mikään. Kaikki asiat on hyvin, syöpäkin remissiossa, toivottavasti pitkään.
Oma laiskuuteni ja saamattomuuteni. Monta muuta vitutuksenaihetta olen saanut raivattua elämästäni.
Eniten vituttaa ihmiset.
Nyt ja aina.
Vierailija kirjoitti:
Nivelkivut, nukahtamisvaikeudet ja ummetus. Eniten nyppii kun mihinkään vaivaan ei saa kunnollisia lääkkeitä.
Oletko kokeillut ruokavaliota ja liikuntaa lääkkeiden sijaan? Suosittelen hoitamaan syytä seurauksen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kyllä vituta mikään. Kaikki asiat on hyvin, syöpäkin remissiossa, toivottavasti pitkään.
Ihanaa kuulla asioiden olevan mallillaan😊 Paljon rakkautta ja hyvää sulle❤️
Täälläkään ei mikään vituta, tosin minulla ei mitään hätää olekaan. Kaikilla läheisilläni terveys reistailee, itse olen säästynyt. En kuitenkaan murehdi muiden terveyshuolia, vaan koitan olla läsnä ja nauttia hetkestä. Sekös muita vituttaa.
Nivelkivut, nukahtamisvaikeudet ja ummetus. Eniten nyppii kun mihinkään vaivaan ei saa kunnollisia lääkkeitä.