Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä kasvovoiteisiin pitää laittaa hajusteita

Vierailija
21.03.2022 |

Tai ylipäänsä mihinkään kosmetiikkaan. Ostin kokeiluun acon päivävoidetta mutta en osta uudelleen suht vahvan tuoksun vuoksi vaikka muuten ihan kiva tuote onkin. Inhottaa kun kaulaliinat ja takinkauluksetkin haisevat ihovoiteelta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myös kestä hajusteita, astmaatikko olen. On tosi vaikea löytää hyviä hakusteettomia tuotteita. Tutustu ordinary-sarjaan, tuoksuton.

Vierailija
2/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myös kestä hajusteita, astmaatikko olen. On tosi vaikea löytää hyviä hakusteettomia tuotteita. Tutustu ordinary-sarjaan, tuoksuton.

On tuttu kyllä. Niiden seerumeita käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kuivashampoot on yksiä pahimpia. Hävettää kulkea semmonen äklöttävän tuoksuinen hajupilvi ympärillä. Onneks löytyy myös hajusteettomia, ja niihin olenkin siirtynyt kokonaan.

Vierailija
4/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vinkata hajustamatonta suojakertoimellista anti-age päivävoidetta, saisi olla vähän paksumpaa, ei ihan lirua?

Vierailija
5/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Outoa että lähikaupoissa on pelkkää tuoksullista kemikaalihöttöä joka tuote, että apteekista saa vain tuoksuttomia hellävaraisia tilaamalla tai käymällä tarpeeksi isossa apteekissa. Tai etsimällä kissojen ja koirien kanssa. Sen pitäisi olla niin päin, että läheltä löytää tuoksuttomia. Yksi apteekin oma (kotimainen) tuoksuton hoitoaine tosin aiheutti myös kutinaa ja kivun ihossa, että jokainen valmiste ei sielläkään toimi. Osa toimii hyvin, tutkittu ulkomainen tuoksuton, joka keskittyy päänahan tai ihon hyvinvointiin.

Vierailija
6/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteesta tulee ylellisempi tunne. Samasta syystä ne on yleensä värjätty väriaineella jonkun väriseksi.

Vierailija
7/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vinkata hajustamatonta suojakertoimellista anti-age päivävoidetta, saisi olla vähän paksumpaa, ei ihan lirua?

LOUIS WIDMER DAY CREAM UV20 HAJUSTEETON 50 ML | Yliopiston Apteekki

Vierailija
8/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bybin Day defence. Vaatii kyllä puhdistusöljyn poistamiseen.

Vierailija
9/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sitä että kaiken saa tuoksuvana! 

Vierailija
10/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Lumenen voiteet jätin sen jälkeen, kun ostin pakkauksen, jonka kumpikin tuote oli niin voimakkaasti hajustettu, että aamulla herätessä ensimmäinen aistimus oli yövoide.

Vierailija
11/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä myös. Pahinta on, kun jotkut silmänympärysvoiteetkin, ripsivärit, peitevoiteet on hajustettu. Siis miksi...? Iho varmasti tykkää siitä miljoonan eri tuoksukemikaalin yhdistelmästä kerrostettuna.

Esim. Suihkugeeleissä ymmärrän hajusteet.

Vierailija
12/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abenan rasvat on aika hyviä (ja halpoja), tosin niillä ei ole kasvovoidetta erikseen. Olen käyttänyt niiden vartalovoidetta naamaani, mulla on kuiva iho joten ihan hyvin on käynyt. Aika paksua ja rasvaista on kyllä, kesällä varmaan siirryn johonkin muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi