HS: Nokian Renkaiden kerrotaan arvioineen analyytikoille, että sen markkinaosuus Venäjällä kasvaa sodan ansiosta
No minun puolestani saavat sitten keskittyä niihin venäjän markkinoihin. Itse en osta enää nokialaisia.
Saattaa olla mielenkiintoiset ajat edessä kun on tehdas myös jenkeissä.
Nokian Renkaiden kerrotaan arvioineen analyytikoille, että sen markkinaosuus Venäjällä kasvaa sodan ansiosta: https://www.hs.fi/talous/art-2000008694620.html?share=d9c353e74c34ad9df…
Kommentit (24)
Yrityksen tehtävä on tuottaa voittoa osakkeenomistajille. Vähän tylyltä tämä kyllä nyt näyttää.
"Nokian renkaat, jolla on Venäjällä suuri autonrenkaita valmistava tehdas, kertoi viime viikolla analyytikoille järjestämässään puhelussa jatkavansa toimintaansa Venäjällä niin kuin ennenkin.
Lisäksi yhtiö arvioi puhelussa hyötyvänsä siitä, että moni länsimainen kilpailija on ilmoittanut vetäytyvänsä markkinoilta"
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuo tuloja Suomeen niin eikös se ole hyvä?
"Vaikka tehdas Venäjällä jatkaisi toimintaa, Venäjä on kieltänyt pääoman viennin ulos maasta, eli yhtiö tuskin pystyisi ainakaan vähään aikaan kotiuttamaan voittojaan."
Totta kai tulee tuloja enemmän kun kilpailijat ovat poistuneet. Hämärä juttu. Kuinka ovat edes alunperin uskaltaneet laajeta noinkin paljon Venäjälle?
Ei Nokian renkaita enää omaan autooni.
Typerykset kusevat kotimaan markkinansa. Melkoinen imagohaitta tuo venäjällä jatkaminen. Toivottavasti ruplat kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Oot sitä mieltä että nyt kannattaisi myydä paljon kaikkea Venäjälle, että Suomi saa tuloja? Mahtava idea, otetaan koko Eurooppa tähän mukaan. Ja USA kans!
Härkiä rahastaa ukrainalaisten kuolemalla. Boikottiin rosvofirma.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama jotkut tulot Suomeen. Olen valmis syömään vaikka 500 kcal päivässä niin kauan, että joko Venäjää tai minua ei ole enää olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? Läpimädälle yirtyksen johdolle ja osakkeenomistajille? Ei ainakaan palkansaajille, kun työllistää venäläisiä.
Mutta toki Moskovan Renkaat ilmoitti ettei aio hyötyä tilanteesta.
Moskovan Renkaiden uusi kesämallisto tulossa, nopeusluokka Z. Hyvä pito myös siviilien verestä märällä asfaltilla.
Vierailija kirjoitti:
Moskovan Renkaiden uusi kesämallisto tulossa, nopeusluokka Z. Hyvä pito myös siviilien verestä märällä asfaltilla.
Pitää vaikka tie olisi veressä.
Miksi Nokian renkaat käyttää harhaanjohtavasti tiedotteissaan ilmaisua sodasta konflikti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nokian renkaat käyttää harhaanjohtavasti tiedotteissaan ilmaisua sodasta konflikti?
Woot? Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woot? Linkki?
On alkanut nyt käyttää sota sanaa mutta kiertää itse syytä, tiedottaa kiertoilmauksin.
Nokian renkaat vaan boikottiin. Turha firma.
Miten ne muut firmat, joiden asiakkaita nokian renkaat venäjällä nyt haivttelee, on kyenneet jättämään veren huuruisen markkinan?
Raha voittaa moraalin. Yhtiön johdon kädet siviilien veressä...