G: Isotuloinen vai isomunainen mies?
Kumpaan kallistut? Itse olen nautiskelija, joten isomunainen mielummin. Rahaa voin tienata itsekin.
Kommentit (19)
Miehelläni on molemmat, mutta isosta munasta mieluummin luopuisin. En muutenkaan erityisesti nauti yhdynnästä.
Sanotaan näin, että miellyttävä ja rakastava mies mieluiten.
Iso sydän olis tärkein, mutta jos pitää valita niin muna. Rahaa voi tosissaan hankkia itekin mutta isoksi munaksi en pysty muuttumaan.
Ehdottomasti valitsisin isotuloisen. Oma mieheni sattuu olemaan molempia, ja syväkurkkuilu sen aseen kanssa on välillä aika työlästä :D
Tulot tietenkin. Voisin elää ilman seksiä lopun ikäni muutenkin.
Molemmat olisi paras, mutta koska seksi on ihanaa niin ehdottomasti iso muna!
[quote author="shatteredK" time="27.08.2015 klo 16:54"]Sanotaan näin, että miellyttävä ja rakastava mies mieluiten.
[/quote]
Kuvittelet ilmeisesti olevasi kovinkin fiksu?
No tuota, ääripäihin mennessä iso muna on huono juttu, mutta iso rahamäärä ei, mikäli mies olisi muilta ominaisuuksiltaan sama. Jos taas pitäisi valkata esim hieman keskivertoa isomman ja paksumman kyrvän ja vähän alle 10 000/kk tienaavan miehen välillä, niin valitsisin ison kalun, koska olen itsekin valmistumassa melko rahakkaalle alalle, joten pystyn elättämään tulevaisuudessa vaikka yksin minut ja miehen kokonaan mukavasti.
Mutta niin, sydän, synkkaus, sama arvomaailma ja bla bla bla ovat toki tärkeimpiä ominaisuuksia, mutta jos nyt vähän kieli poskessa vastataan sillä ajatuksella että mielikuvitusmaailmassa kyseinen valinta on mahdollisuus tehdä.
Toki sisin on tärkein mutta noista jos pitää valita niin Isot tulot: nykyisellä on isohko muna (ei siis mikään 20 sentin rautakanki mutta keskimääräistä isompi). Iso osa asennosta ei tunnu hyvältä kun kokoajan saa pelätä että menee liian syvälle. Nautin myös enemmän suu- ja käsihoidoista ja näihin ei isoa munaa tarvita.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:02"]Toki sisin on tärkein mutta noista jos pitää valita niin Isot tulot: nykyisellä on isohko muna (ei siis mikään 20 sentin rautakanki mutta keskimääräistä isompi). Iso osa asennosta ei tunnu hyvältä kun kokoajan saa pelätä että menee liian syvälle. Nautin myös enemmän suu- ja käsihoidoista ja näihin ei isoa munaa tarvita.
[/quote]
Mikä ihmeen pikkupillu olet jos vähän keskimääräistä isompikin on jo pelottava?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:02"]Toki sisin on tärkein mutta noista jos pitää valita niin Isot tulot: nykyisellä on isohko muna (ei siis mikään 20 sentin rautakanki mutta keskimääräistä isompi). Iso osa asennosta ei tunnu hyvältä kun kokoajan saa pelätä että menee liian syvälle. Nautin myös enemmän suu- ja käsihoidoista ja näihin ei isoa munaa tarvita. [/quote] Mikä ihmeen pikkupillu olet jos vähän keskimääräistä isompikin on jo pelottava?
[/quote]
Kai nyt naisillakin on erikokoiset värkit varsinkin syvyyden suhteen ja preferenssit? Mun miehellä on 17 cm pitkä ja se osuu just hyvin pohjaan, mutta mä tykkään itse pohjaan osumisesta, monia se sattuu. Ja jos ei itse yhdynnästä juuri nauti eli ei omaa tuntohermoja niin paljon emättimessä, tai sitten niitä onkin enemmän ja liika paksuus sattuu, niin sitten se munan koko merkkaa vielä vähemmän ja pienempi on ehkä parempi.
t. 10
Isomunainen. Rahaa voi aina tienata lisää mut munaa ei saa isommaksi.
Mulla on molemmat ja lisäksi vielä se kolmaskin eli on rakas. Kaikki kolme ominaisuutta siis samassa miehessä. Mutta jos valita pitäisi niin ei tarvi olla isotuloinen, minäkin tienaan enkä ole tyhjätaskuna tähänkään suhteeseen tullut.
Mieluummin hieman muhkeammat tulot sitten, jos ois pakko valita. Seksistä voi nauttia vaikkei boaa oliskaan housuissa.
Isotuloinen. En tykkää isosta dickistä, kahdesta kokemusta ja kummassakin veri lensi ja tietyissä asennoissa mahdotonta kivun takia edes harrastaa seksiä
Raha on minulle melko yhdentekevää, mutta seksistä pidän.
terv. köyhän, mutta isomunaisen miehen vaimo
Rahalla saa kaiken mitä isotuloiselta mieheltäkin saisi.