Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulutko luomumunapiiriin?

Vierailija
27.08.2015 |

Eli saat kuukaudessa kotiisi ison lastin luomumunia. Mitä tykkäät? Miten kananmunien suurempi kulutus on vaikuttanut hyvinvointiisi vai onko mitenkään? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homomies ja kuulun luomumunapiiriin, mutta se taitaa olla vähän sellainen erilainen kuin mitä tässä meinataan. On se paljaalla aina eri juttu.

Vierailija
2/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen aloitus, kun siinä on tuo av-mammoja suuresti elähdyttävä muna-sana. Huumoria luvassa. Ja itse asiaan: ostan luomumunat Lidlistä, sillä kulutus on meillä melko vähäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vain saliharrastajien piiri vai pääseekö mukaan muutkin? Pitääkö sieltä tilata aina yhtä iso satsi vai voiko tilata vähemmän, esim. vaikka vain yksi 30:n munan kenno/lava? Millaisissa hinnoissa pyöritään? Tuleeko kotiinkuljetuksesta lisähintaa?

Vierailija
4/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se ihanaa saada luomumunaa säännöllisesti kotiin tuotuna.

Vierailija
5/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun luomumunapiiriin, johon ei kuulu muita kuin minä ja mieheni. Ainakaan tietääkseni...

Vierailija
6/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:12"]

Kuulun luomumunapiiriin, johon ei kuulu muita kuin minä ja mieheni. Ainakaan tietääkseni...

[/quote]Kaksi ihmistä ei ole vielä mikään piiri.

Vierailija
7/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen paikallisesta kanalasta suomen parhaimpia kananmunia,joku salihomo on ihan iltapäivälehdessä todennut sen,ettei vaan itse pullimentula.

Vierailija
8/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne niistä asiallisista vastauksista....:))

Vierailija
9/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tyttären anopilta luomumunia. Just oksensin lavuaariin, kun rikoin pilaantuneen munan juomalasiin. Onko kamalampaa hajua olemassa, kun mädäntynyt kananmuna? Nyt on kakku uunissa ja tuuletus tuvassa:)