Kuulutko luomumunapiiriin?
Eli saat kuukaudessa kotiisi ison lastin luomumunia. Mitä tykkäät? Miten kananmunien suurempi kulutus on vaikuttanut hyvinvointiisi vai onko mitenkään? :)
Kommentit (9)
Vaarallinen aloitus, kun siinä on tuo av-mammoja suuresti elähdyttävä muna-sana. Huumoria luvassa. Ja itse asiaan: ostan luomumunat Lidlistä, sillä kulutus on meillä melko vähäinen.
Onko se vain saliharrastajien piiri vai pääseekö mukaan muutkin? Pitääkö sieltä tilata aina yhtä iso satsi vai voiko tilata vähemmän, esim. vaikka vain yksi 30:n munan kenno/lava? Millaisissa hinnoissa pyöritään? Tuleeko kotiinkuljetuksesta lisähintaa?
Olishan se ihanaa saada luomumunaa säännöllisesti kotiin tuotuna.
Kuulun luomumunapiiriin, johon ei kuulu muita kuin minä ja mieheni. Ainakaan tietääkseni...
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:12"]
Kuulun luomumunapiiriin, johon ei kuulu muita kuin minä ja mieheni. Ainakaan tietääkseni...
[/quote]Kaksi ihmistä ei ole vielä mikään piiri.
Haen paikallisesta kanalasta suomen parhaimpia kananmunia,joku salihomo on ihan iltapäivälehdessä todennut sen,ettei vaan itse pullimentula.
Ne niistä asiallisista vastauksista....:))
Saan tyttären anopilta luomumunia. Just oksensin lavuaariin, kun rikoin pilaantuneen munan juomalasiin. Onko kamalampaa hajua olemassa, kun mädäntynyt kananmuna? Nyt on kakku uunissa ja tuuletus tuvassa:)
Olen homomies ja kuulun luomumunapiiriin, mutta se taitaa olla vähän sellainen erilainen kuin mitä tässä meinataan. On se paljaalla aina eri juttu.