Lue keskustelun säännöt.
Narsisteissa on se heikkous että suuruudenkuvitelmissaan kuvittelevat olevansa muita älykkäämpiä
Kommentit (2)
Taas katkeria naisia keksimässä syytöksiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänTaas katkeria naisia keksimässä syytöksiä.
Näin on, tapailin narsistia ja tapailumme aikana teki kaikkea pientä ns. oikeutettua rikollista ja sääntöjen rikkomista, kunnes hänen korttinsa lähti ihan helvetin hölmössä tilanteessa ylinopeutta ajamisen seurauksen (kilpa ajo toisen autoilijan kanssa, kuvitteli varmaan ajavansa kilpaa), muttakortin lähtemisen jälkeen jatkoi autolla ajoa.
Joutui sitten tapailumme lopua kohden käräjille tai ymmärtääkseni olisi voinut päästä asiasta jos olisi maksanut aikanaan sakot, sen sijaan päätti lähteä käräjöimään valheiden kanssa. Ongelma oli tuossa kohtaa se että olin lopettamassa tapailumme juurikin kaiken tuon takia niin hän ei suostunut ja alkoi häiriköimään minua ja sanoin hänelle että onko niin hölmö ettei jätä mua rauhaan kun jos marssin poliisille ja kerron nämä hänen puuhansa niin jos ei joudu vankilaan niin joutuu pulittamaan helvetisti sakkoja kun pystyn todentamaan hänen rikoksensa. Eli näillä näyttämisen halu ja egon pönkitys, menee juurikin fiksuuden edelle.