Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon niiiin yksin

Vierailija
25.08.2015 |

No on mulla vauva 7kk. Mut siinä se sitten olikin.tänään pyysin vanhempiani että voisivatko joskus hoitaa vauvaani että voisin vaikka käydä jossan kävelemässä. Äitini kysyi heti että mitäs sä sitten tekisit sillä aikaa.. Hmm.. Kävisin kävelemässä. Siihen vastaus.. Joo no mä lähden nyt lämmittämään muussia.. Wtf? Tajusin ettei mulla oo ees vanhempia ketkä olis kiinnostunu mun elämästä. Kaikenmaailman hyväksikäyttäjiä olen elämässäni saanut sietää ja ollut liian kiltti. Palkaksi olen yksin vauvani kanssa. Kummilapsia mulla on 5 mutta minun täytyy mennä aina heiille tai sitten minulle sanotaan tylysti ovelta että lahjat voi jättää varastoon ( menin kerran jouluna käymään ja oli sovittu juttu) miten ihmiset kehtaa? Varmaan siksi kun en koskaan sano heille. Alan järjestämään elämäni niin että minulla ei ole heille aikaa. Ei pahalla mutta en vaan jaksa olla se joka ostaa lahjat käy kylässä ja kyselee kuulumisia sekä kuuntelee kun siellä päässä menee huonosti. Voi vittu sanon minä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaset kummilapset kannattaa jättä ilman lahjoja, jos ei muuten kiinnosta olla tekemisissä, kuin lahjojen takia. Minökin olin melko yksin kun lapsi oli vauvaikäinen, mutta sitten aloin vaan reippaasti tyrkkäytyä enemmän kavereitten luo kylään ja kutsua kavereita käymään, alettiin kulkea perhekerhossa ja leikkipuistoissa. Lähde vaan reippaasti johonkin, ole ystävällinen toisia kohtaan, kyllä sitä seuraakin löytyy, ja päiviin vauvan kanssa sisältöä! Jos jää kotiin nököttään, niin siellä saa kyllä nököttää sitten.

Vierailija
2/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei sinun tarvitse siellä neljän seinän sisällä olla sen vauvan kanssa. Netistä näät paikkakuntasi äiti/lapsi kerhot ym. Ota pikkuinen vaunuihin ja mene vaikka puistoon. Näet siellä muitakin äitejä joiden kanssa voit aloittaa keskustelun ja ystävyksiä.

Älä ala kenenkään kynnysmatoksi vaan jos joku ei käy luonasi niin lakkaa käymästä sinäkin. Ne kummilasten lahjat voi lataa vaikka postissakin. Tai pyytää hakeman ne sinun luoltasi.

Jos alat toisten kynnysmatoksi niin saat olla sitä aina. Nokka kohti tuulta ja eteenpäin. Maailma on täynnä yksinäisiä ihmisiä kyllä siellä on ystävä sinullekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummilasten vika jos vanhemmat ei halua olla tekemisissä. Ei lapsille pidä kostaa sitä mitä aikuiset tekevät

Vierailija
4/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lähden joka päivä ulos ja käyn sillointällöin kerhoissa tms.jaksamisen mukaan. Nyt viimeksi olin äiti-vauva sirkuksessa jossa oli muita äitejä. Yritän nyt mennä perhekahvilaan säännöllisemmin niin tutustun ihmisiin koska yksi kerta siellä täällä ei tuo ystäviä. Itseasiassa viime vuonna en ostanut kummilapsilleni mitään ja kummilapsillenimitäänodoyin ettäjoku soittaa mutta ei kukkaan kysellyt! Ja yleensä kun olen ostanut jotain niin minulle esitellään niitä lahjoja että tämä sai tälläistä niin viime kerralla vaantokaisin ettätiedän, olenhan sen itse hänelle ostanut.

Vierailija
5/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi