Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys naisille, jotka pitävät vanhemmista miehistä?

Vierailija
25.08.2015 |

Eli jos olet tuommoinen, niin muuttuuko tilanne iän myötä? Eli piditkö 20 esim 10 vuotta vanhemmista, 30 oman ikäisistäsi ja 40 vuotiaana 10 vuotta nuoremmista vai oletko edelleen iän karttuessa kiinnostunut saman ikäeron omaavista ukoista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pidin parikymppisenä 30-40 vuotiaista miehistä. Nyt kolmekymppisenä pidän 40-50-vuotiaista, nam ;)

Oma mies on kymmenen vuotta vanhempi mut silti välillä liian pentu

Vierailija
2/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:48"]

Joo, pidin parikymppisenä 30-40 vuotiaista miehistä. Nyt kolmekymppisenä pidän 40-50-vuotiaista, nam ;) Oma mies on kymmenen vuotta vanhempi mut silti välillä liian pentu

[/quote]

Miehen pitää olla sopivasti pentu ;) Oma mies on 35v N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ikäero kiinnostaa ei niinkään tietty ikä tai kehitysvaihe.

Vierailija
4/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että pitäisin vanhemmista, en vaan pidä parikymppisistä, keskenkasvuisista pojanklopeista. N23

Vierailija
5/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:06"]

Ei sillä, että pitäisin vanhemmista, en vaan pidä parikymppisistä, keskenkasvuisista pojanklopeista. N23

[/quote]

Kysymys on siis tarkoitettu hieman kypsemmille. Ethän sä voi vielä tietää vastausta tuohon.

AP

Vierailija
6/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolisoni on 10 vuotta minua vanhempi. Luulen että pidän hänestä vielä kymmenenkin vuoden kuluttua kun itse olen reilu kolmekymppinen :)

N22

Vierailija
7/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman iän mukana kasvanu myös kiinnostuksen ikä.

Vierailija
8/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että ehkä vähän on iän myötä kaventunut ikäero. Eli noin 20 vuotiaana pidin noin 35-40 vuotiaista ja 30 vuotiaana pidin komeina noin 40-55 vuotiaita ja nyt melkein 40 vuotiaana menee "jo" 48 ja vanhemmat. Eli jos trendi jatkuu niin noin 50-60 vuotiaana menee jo oman ikäiset pappat

Vierailija
9/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24-vuotias, ja luulen, että esim kymmenen vuoden päästä voinkin jo pitää ikäisistäni miehistä.
Tällä hetkellä he tuntuvat kovin.. lapsellisilta.
T. Nainen, jolla lapsia itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
10/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:10"]Itse olen 24-vuotias, ja luulen, että esim kymmenen vuoden päästä voinkin jo pitää ikäisistäni miehistä.
[/quote]

Niin ja siis JOS olen sinkku kymmenen vuoden päästä, muuten minua ei kiinnosta minkään ikäiset miehet, vain se oma.

Vierailija
11/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 17v ja mua i pahemmin kiinnosta saman ikäiset pojat. Ovat jotenkin niin kakaroita mun makuun. Semmonen 5-10v mua vanhempi olisi kiva. Kuitenkin vielä nuori, mutta ei lapsellinen kakara. Olen itse aina ollut semmoinen "pikkuaikuinen".

Vierailija
12/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:10"]Itse olen 24-vuotias, ja luulen, että esim kymmenen vuoden päästä voinkin jo pitää ikäisistäni miehistä.
[/quote]
Hah, minkä vanhuksen kanssa olet lapset mennyt tekemään! No tyylinsä kullakin...

Vierailija
13/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:10"]Itse olen 24-vuotias, ja luulen, että esim kymmenen vuoden päästä voinkin jo pitää ikäisistäni miehistä.
[/quote]
Hah, minkä vanhuksen kanssa olet lapset mennyt tekemään! No tyylinsä kullakin...
[/quote]

Ikääntynyt aika hyvin vanhukseksi. Ei siis näytä perus nelikymppiseltä äijältä, paremminkin 30-35-vuotiaalta.
T. Se joka teki lapsia vanhuksen kanssa :-)

Vierailija
14/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:12"]Mä olen 17v ja mua i pahemmin kiinnosta saman ikäiset pojat. Ovat jotenkin niin kakaroita mun makuun. Semmonen 5-10v mua vanhempi olisi kiva. Kuitenkin vielä nuori, mutta ei lapsellinen kakara. Olen itse aina ollut semmoinen "pikkuaikuinen".
[/quote]
Yleensä juurikin te itseänne "pikkuaikuiseksi" tai varhaiskypsäksi nimittävät olette juuri niitä lapsellisimpia. Se että tykkää vanhemmista ei tarkoita että olet itse heidän tasollaan henkisesti. Kuinka moni oikeasti luulee, että itseään 10-20 vuotta vanhempi mies haluaa alkaa seurustelemaan vain henkisen yhteenkuuluvuuden tunteen takia? todella naiivia... Varmasti ikäisissänne miehissäkin on niitä hyviä ja kypsiä yksilöitä ja suhde on heti alkujaan rehellisemmällä pohjalla.

Vierailija
15/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia ette eti oman ikäistä miestä, joka ei ole "pentu"? Niitäkin kyllä vaan on ja nimenomaan tollaset" pikkuaikuiset" yleensä on just niitä pentuja, jotka kuvittelee olevansa muita kypsempiä. Kyllä se ikäero alkaa painaa, kun vanhus alkaa väsyä jo paljon ennen teitä. Taitaa vaan olla niin, että pitää miehen olla joku elättäjä tälläsille naisille. Teille "pentu" tarkoittaa sitä, että miehellä on mielenkiinnon kohteita, jotka ei liity teihin. On niin "lapsellista" pelailla välillä videopelejä, mutta naisille on ihan ookoo vahdata Salkkareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä