Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terve ien ei siis ikinä vuoda verta vaikka...?

Vierailija
25.08.2015 |

Olisi ahtaat hammasvälit ja langatessa lanka osuisi kovaa ikeneen? Tiedän että minulla on ientulehdus mutta mietin vain kun aina sanotaan että terve ien ei vuoda verta koskaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:02"]Olisi ahtaat hammasvälit ja langatessa lanka osuisi kovaa ikeneen? Tiedän että minulla on ientulehdus mutta mietin vain kun aina sanotaan että terve ien ei vuoda verta koskaan.
[/quote]

Vierailija
2/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuotaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ien vuotaa terveenäkin jos sen pinta vahingoittuu. Minulla ei ole ientulehdusta, käytän hampaidenpesuun normaalisti kookosöljyä joka on terveellinen ja hygieeninen, pehmeä tapa hoitaa hampaita. Pari kertaa kuukaudessa kokeilen tavallista hammastahnaa joka rikkoo ikenen heti sekä aiheuttaa pintasärkyä hampaissa. On tujua ainetta. Aloitin kookosöljyllä pesemisen uteliaisuudesta. Ensin en tykännyt lopputuloksesta mutta kun sinnikkäästi jatkoin niin huomasin että hampaat ovat luonnollisen valkoiset ja mikä parasta tosi tasaisen väriset. Myös ikenien vuotaminen harjatessa loppui. harkitsen ihan tosissani koko hammastahnan poisjättämisen kun siitä tuntuu olevan vain negatiivisia tuntemuksia. Kävin just hampulääkärillä joka kehui hampaitani. Luuli että olen lopettanut kahvinjuonnin:) Juon kahvia ihan surutta edelleen;)

Vierailija
4/4 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se vuotaa jos vahingoittuu