Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että menen hysteeriseksi ja alan täristä vastoinkäymisten...

Vierailija
24.08.2015 |

edessä? Esim.jos lompakko katoaa, huomaan hävittäneeni passini, rikon arvokkaan tavarani, lempivaate tahriintuu tms.
Miksi menen aina ihan hullun hysteeriseksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:09"]Olen viestin numero 3 kirjoittaja ja kävin googlaamassa paniikkihäiriötä ja ei täsmää muhun. Mulla ei ole huolta siitä että koska tollanen kohtaus iskee tms. Mulla ei tule mitään kuolemanpelkoa eikä mitään sellasta. :o Mulla tää tärinä tulee vaan jos tosiaan saan kuulla jotain järkyttävää tms.
[/quote]

Ei ollu mullakaan ja silti diagnosoitiin se.

Vierailija
2/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:09"]Olen viestin numero 3 kirjoittaja ja kävin googlaamassa paniikkihäiriötä ja ei täsmää muhun. Mulla ei ole huolta siitä että koska tollanen kohtaus iskee tms. Mulla ei tule mitään kuolemanpelkoa eikä mitään sellasta. :o Mulla tää tärinä tulee vaan jos tosiaan saan kuulla jotain järkyttävää tms.
[/quote]

Ei ollu mullakaan ja silti diagnosoitiin se.
[/quote]

Tuo mun "paniikkihäiriö" tosin johtui traumaperäisestä stressihäiriöstä ja traumaterapian avulla keholliset reaktiot (kauhee tärinä, hikoilu, sydämen tykytys) on helpottanu ihan hirveesti. En koskaan uskonu olevani traumatisoitunut, mut kuulemma nuo kehoreaktiot viittasi siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysterian hoitoon kehitettiin aikoinaan vibraattori, ettei lääkärisedän kädet väsyisi.

Vierailija
4/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee samanlaiset fyysiset oireet. Alkaa tärinä ja aivan JÄÄTÄVÄ kylmyys. Elimistön reaktio vastoinkäymisissä/jos saan tietää jotain mitä en haluaisi tietää.

Vierailija
6/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet herkästi reagoiva tyyppi. Onnea vaan, jos haluat muuttua. Ei ole helppoa, mutta voit yrittää : )

Vierailija
7/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunnon hysteerinen nainen on aina viettelevä"

Vierailija
8/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:50"]

Mulla tulee samanlaiset fyysiset oireet. Alkaa tärinä ja aivan JÄÄTÄVÄ kylmyys. Elimistön reaktio vastoinkäymisissä/jos saan tietää jotain mitä en haluaisi tietää.

[/quote]

Esim. kun sain exäni kiinni pettämisestä niin tärisin 40 minuuttia putkeen. Ihan kauttaaltaan. Oon aina miettinyt, että onko kenelläkään muulla tätä.. Käsienkin tärinä on sillon niin kamala, että en pysty kirjoittamaan tms.

Vierailija
9/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriöltä kuulostaa.

Vierailija
10/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaus? Itsellä juuri kuvailemasi kaltaiset asiat laukaisevat kohtauksen.

Vierailija
11/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö. Itse olen herkkä, mutta en kyllä tärise.

Vierailija
12/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet ylikuormitettu. Liika on liikaa. Joskus pitää levätä ja päästää turhista stressinaiheuttajista irti.

Vierailija
13/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:50"]

[/quote]

Esim. kun sain exäni kiinni pettämisestä niin tärisin 40 minuuttia putkeen. Ihan kauttaaltaan. Oon aina miettinyt, että onko kenelläkään muulla tätä.. Käsienkin tärinä on sillon niin kamala, että en pysty kirjoittamaan tms.
[/quote]

Olen kokenut saman ja minäkin tärisin kauttaaltaan! Soitin hysteerisenä äidilleni ja ystävälleni, en voinut pitää sisälläni.
Ap

Vierailija
14/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestin numero 3 kirjoittaja ja kävin googlaamassa paniikkihäiriötä ja ei täsmää muhun. Mulla ei ole huolta siitä että koska tollanen kohtaus iskee tms. Mulla ei tule mitään kuolemanpelkoa eikä mitään sellasta. :o Mulla tää tärinä tulee vaan jos tosiaan saan kuulla jotain järkyttävää tms.

Vierailija
15/15 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi minulle synnytyksessä, että lapsi on kuolemaisillaan ja hätäsektio on tehtävä heti. Tärisin pelosta ja hampaat kalisivat niin kauan kunnes minut nukutettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän