15vuotiaalla krapula 2 päivää
Juu no en tiiä miks tuun tänne kertomaan asiasta, mutta muuta en keksinyt niin antaa mennä vaan sitten. Eli oon 15v ja perjantaina tuli juotua. En juonut hirveesti, mutta enemmän kuin yleensä. En myöskään ollut missään konttauskunnossa enkä oksentanut kertaakaan. Kaverilla nukuin ja ihan hyvin n. 7tuntia. Lauantaina oli se perus huimaava olo, en kuitenkaan jäänyt kotiin nukkumaan kun ei niin huono olo ollut. Pidin ihan normaalin päivän. Tänään heräsin aamulla ja olo oli ihan hyvä ja tavallinen koko aamupäivän. Kolmen aikaan olin ulkona auringossa lakkaamassa kynsiä ja ihan yhtäkkiä vaan tuli sama olo kuin lauantaina. Taas huimaava, hieman sekava fiilis. Päätin sitten maata sängyssä loppupäivän.
Pointti siis oli, että mikä juttu tää on kun kaksi päivää krapula?? Ei mikään paha mutta kuitenkin. Ja kyllä alan huolestua. Eikös sen pitäis olla että nuorena krapulat ei oo niin pahoja? Ja että kun ikää tulee lisää niin darra pahenee ja kesto pitenee. Tätä ennen oon juonut 3 kertaa, ja krapula on aina kestänyt vaan sen yhden päivän ja on ollu vaan semmonen huimaus olo.
Niin - ja turha sitten tulla sanomaan että ton ikäisten ei pitäisi juoda, vaarallista ja laitonta ja oliko sen arvoista. Ei ollut. Tiedän, että en saisi ja ei kannata. Ja tän jälkeen en kyllä aiokkaan pitkään aikaan, sen verran huono olo ja outoo tää on, eikä voi olla hyväksi.
Eli jos joku tietää, onko tää normaalia ja mistä johtuu, niin voi kertoa. Ja että onko mitään tehtävissä. Kiitos.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:39"]Juu no en tiiä miks tuun tänne kertomaan asiasta, mutta muuta en keksinyt niin antaa mennä vaan sitten. Eli oon 15v ja perjantaina tuli juotua. En juonut hirveesti, mutta enemmän kuin yleensä. En myöskään ollut missään konttauskunnossa enkä oksentanut kertaakaan.
**niin siis join kuitenkin sen verran että olin selvästi humalassa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:42"]Auringonpistos.
Hattu oli päässä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:39"]Juu no en tiiä miks tuun tänne kertomaan asiasta, mutta muuta en keksinyt niin antaa mennä vaan sitten. Eli oon 15v ja perjantaina tuli juotua. En juonut hirveesti, mutta enemmän kuin yleensä. En myöskään ollut missään konttauskunnossa enkä oksentanut kertaakaan.
**niin siis join kuitenkin sen verran että olin selvästi humalassa.