Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

dementia vai psykoosi tulossa??

Vierailija
23.08.2015 |

Minulle ilmennyt oireita mitä ei ennen ollut, tykkään keskustella paljon ihmisten kanssa ja pohtia asioita ääneen yms. Nyt on vaikeus tuottaa puhetta ja saatan jäädä paikoilleni tuijottamaan kaveria tai olla ymmärtämättä puolikkaan koko asiasta mitä hän sanoi ja siksi vastailen lyhyesti ja omituisesti kun en muuhun pysty, lähdin kauppaan ilman rahaa, unohdin tupakat kassalle, vesihanoja päälle yms. Pieniä pelkotiloja myös mutta ne ovat olleet jo vuosia, eli eivät välttämättä liity. Osan ajasta olen normaali eikä puhevaikeuksia ole. Oireet ovat kestäneet noin 4 päivää. Nyt arvauksia tiskiin, en kestä pyöritellä tätä päässä mutten ole sinänsä mielestäni lääkärin tarpeessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kumpikaan, ei ainakaan dementia. Miten olet nukkunut? Onko viikonloppuna tullu juotua? Onko elämässä paljon stressiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoverenkierronhäiriö? Kyllä mä kävisin päivystyksessä tsekkauttamassa pääni, jos tuollaiset oireet yhtäkkiä ilmaantuisi.

Vierailija
4/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:41"]Aivoverenkierronhäiriö? Kyllä mä kävisin päivystyksessä tsekkauttamassa pääni, jos tuollaiset oireet yhtäkkiä ilmaantuisi.
[/quote]

Onko muita oireita - päänsärkyä? toisen puolen tunnottomuutta, velttoutta? Tuskimpa on aivoverenkiertohäiriö jos olo on välillä ihan normaali..

T:sh

Vierailija
5/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta?

Vierailija
6/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:41"]Aivoverenkierronhäiriö? Kyllä mä kävisin päivystyksessä tsekkauttamassa pääni, jos tuollaiset oireet yhtäkkiä ilmaantuisi. [/quote] Onko muita oireita - päänsärkyä? toisen puolen tunnottomuutta, velttoutta? Tuskimpa on aivoverenkiertohäiriö jos olo on välillä ihan normaali.. T:sh

[/quote]

Jep, ei todellakaan ole aivoverenkierron häiriö, kun on normaali olo välillä. Ja ap osaa nytkin tuottaa tosi selkeää tekstiä. Veikkaan stressiä syyksi tai sitten jotain psyykkistä

Vierailija
7/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan aivokasvain. 

Vierailija
8/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminnassa voi päässä pätkiä ja puhuminenkin töks.

Vierailija
9/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa johtua stressistä. Aivot käy ylikierroksilla ja muisti alkaa pätkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän