Outo kysymys vaginasta.
Tämä ei ole provo ja toivon saavani vastauksen.
Olen siis 20 vuotias (vielä neitsyt) ja ihmettelen, että miten ihmeessä sisälleni voisi mahtua miehen kalu?
Koska kun makaan sängyllä ja laitan sormen emättimeen, niin sen yläpuolella on ilmeisesti luuta? Kivikovaa eikä se jousta mihinkään. Alaspäin ei myöskään tunnu olevan paljon venymis varaa, mutta tuo yläpuoli huolettaa enemän.
Olen käynyt gynellä, en ole tästä erikseen kysynyt kun on aina sanonut, että kaikki on normaalia, mutta onko tuo muka normaalia?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:49"]Kyllä se siitä venyy. Kovaa käyttöä vaan.
[/quote]
Mutta siis onko tuo kova yläosa normaali? Eli eikö sen ole tarkoituskaan venyä ylhäältäpäin? Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:49"]Kyllä se siitä venyy. Kovaa käyttöä vaan.
[/quote]
Mutta siis onko tuo kova yläosa normaali? Eli eikö sen ole tarkoituskaan venyä ylhäältäpäin? Ap
[/quote]
Siinä on häpyluu.
Peruskouluoppeja ihmisen luusto.
On normaalia, kaikilla muillakin on juuri noin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:53"]Voi kiitos! Rauhoitun nyt :D ap
[/quote]
Eli se että kouluttautunut gynekologi on katsonut vehkeeseesi ja todennut kaiken olevan normaalia, ei rauhoittanut sinua?
Mutta se rauhoittaa että tuntemattomat netissä, jotka ei ole koskaan nähneet vehjettäsi, sanoo että ok...
Outo kysymys vaginasta...
Olen nyt täällä vaginassa ja kysyn:
Jos 3 jääkarhua ui sammakkoa, niin onko ne pingviinejä?
Kelpaako?
Ei tietenkään!! Vaan merimursuja jotka on pyydystämässä niitä pingviinejä valepuvussa!
Ihan asiallinen kysymys, hyvät vittupäävastaajat. Vaikka olihan siellä ystävällinen vastaus myös. Hyvvee syksyä vuan!
Kyllä se eka yhdyntä sattuu, mutta ajan kanssa helpottaa.
T: Kolmekymppinen nainen
Jos eka kerta miehen kanssa mietityttää, niin mikset kokeilisi yksin pienellä sauvalla? Tiedät mitä odottaa.
Kyllä se siitä venyy. Kovaa käyttöä vaan.