Miten saisin lähdettyä kävelemään tästä suhteesta?!
Mitä tehdä kun tietää että joku on pahaksi mutta ei silti voi päästää irti?
Oon ollut taas niin naiivi. Tää rakkaus on kuin jotain karkkia joka onkin makeutettu keinotekoisesti.
Ulkokuori petti taas. Oon jäänyt kiinni tähän kuin ötökkä verkkoon. Tajusin että olin taas pelkkä sänkyyn kaadettava saalis joka on nyt sitten loppuun kaluttu. Tässä on kyllä oppinut mitä tarkoittaa kun sydän vuotaa verta ja sori pakko tilittää tänne!
Sattuu sieluun koska en vain voi päästää irti vaikka seinät on kaatumassa päälle. En vain voi lopettaa kärsimistä.
En voi puhua tästä ystäville koska inhoan näyttää sen, että oon menettänyt kontrollin ja palaan vain koko ajan takaisin sen luo josta tiedän että pitäis pysyä mahdollisimman kaukana.
Mun pitäis vaan lähteä kävelemään tästä lopullisesti mutta miten?!
Ois taas pitänyt nähdä savun läpi että kaikki välittämiseksi tulkitsemani on ollut pelkkää illuusiota. Mua käytettiin vain viihdykkeeksi. Oon nyt taas ollut hetken etäämmällä nuolemassa haavojani mutta tuntuu että tää myrkky vaan imeytyy syvemmälle ja veri vetää taas...
Se on totta että mäkin oon osani tehnyt mitä tulee viettelyyn mutta on eri asia mitä toi mulle tekee, pitää vankinaan henkisesti koska ei voi sanoa ettei halua enää nähdä vaikka totuus on jo tullut julki.
Mä hajoan kohta, en saa tätä tuskaa loppumaan. Oon koukussa sen houkutuksiin ja piruko edes oikeasti etsin mitään parannusta... Kaikki askeleet jotka otan tuntuu vievän harhaan. Takaisin sen luo jota tarviin vaikka...
En vaan saa itseäni ehjäksi, oon niin rikki. En saa mitään vastalahjaksi. Mitä mä oon tehnyt ansaitakseni tällaisen hitaan kidutuksen? Mihin tahansa käännyn löydän itseni taas sen ihmisen luota hetken päästä.
Mun ois vaan niin pakko häipyä, mutta miten?
Joka kerta kun mä yritän vetää henkeä tukehdun tähän epätoivoon eikä se lopu ikinä. Tuntuu etten ikinä herää tästä painajaisesta. Oon rukoillut hiljaa mielessäni että anna tän olla jo ohi.
Sisäisesti huudan, kerjään, anon että ei enempää...
Mitä mä teen? Mun sydän on ruhjottu ja surullista kyllä sen jokainen lyönti muistuttaa siitä ihmisestä.
Kommentit (18)
Koita pakata kamat ja mennä ovesta ulos noin niinkuin eka askeleena.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:15"]
[/quote]
Sehän se ongelma on että vaikka lähden tuun aina takas enkä voi lopettaa. Ei me asuta yhdessä. Oon poistanut sen numeron mut se ei poista mun ja sit se aina ottaa yhteyttä jonkin ajan päästä ja mä sorrun.
Jestas mitä tekotaiteellista liibalaabaa.
Ota ja lähe. So simple.
Muuta jonnekin tarpeeksi kauas ja aloita siellä uusi harrastus tai parikin. Tai lähde vuodeksi vaikka ulkomaille.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:12"]
Mitä tehdä kun tietää että joku on pahaksi mutta ei silti voi päästää irti?
Oon ollut taas niin naiivi. Tää rakkaus on kuin jotain karkkia joka onkin makeutettu keinotekoisesti.
Ulkokuori petti taas. Oon jäänyt kiinni tähän kuin ötökkä verkkoon. Tajusin että olin taas pelkkä sänkyyn kaadettava saalis joka on nyt sitten loppuun kaluttu. Tässä on kyllä oppinut mitä tarkoittaa kun sydän vuotaa verta ja sori pakko tilittää tänne!
Sattuu sieluun koska en vain voi päästää irti vaikka seinät on kaatumassa päälle. En vain voi lopettaa kärsimistä.
En voi puhua tästä ystäville koska inhoan näyttää sen, että oon menettänyt kontrollin ja palaan vain koko ajan takaisin sen luo josta tiedän että pitäis pysyä mahdollisimman kaukana.
Mun pitäis vaan lähteä kävelemään tästä lopullisesti mutta miten?!
Ois taas pitänyt nähdä savun läpi että kaikki välittämiseksi tulkitsemani on ollut pelkkää illuusiota. Mua käytettiin vain viihdykkeeksi. Oon nyt taas ollut hetken etäämmällä nuolemassa haavojani mutta tuntuu että tää myrkky vaan imeytyy syvemmälle ja veri vetää taas...
Se on totta että mäkin oon osani tehnyt mitä tulee viettelyyn mutta on eri asia mitä toi mulle tekee, pitää vankinaan henkisesti koska ei voi sanoa ettei halua enää nähdä vaikka totuus on jo tullut julki.
Mä hajoan kohta, en saa tätä tuskaa loppumaan. Oon koukussa sen houkutuksiin ja piruko edes oikeasti etsin mitään parannusta... Kaikki askeleet jotka otan tuntuu vievän harhaan. Takaisin sen luo jota tarviin vaikka...
En vaan saa itseäni ehjäksi, oon niin rikki. En saa mitään vastalahjaksi. Mitä mä oon tehnyt ansaitakseni tällaisen hitaan kidutuksen? Mihin tahansa käännyn löydän itseni taas sen ihmisen luota hetken päästä.
Mun ois vaan niin pakko häipyä, mutta miten?
Joka kerta kun mä yritän vetää henkeä tukehdun tähän epätoivoon eikä se lopu ikinä. Tuntuu etten ikinä herää tästä painajaisesta. Oon rukoillut hiljaa mielessäni että anna tän olla jo ohi.
Sisäisesti huudan, kerjään, anon että ei enempää...
Mitä mä teen? Mun sydän on ruhjottu ja surullista kyllä sen jokainen lyönti muistuttaa siitä ihmisestä.
[/quote]
Tää on loistavaa kamaa :,D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:15"]
[/quote]
Sehän se ongelma on että vaikka lähden tuun aina takas enkä voi lopettaa. Ei me asuta yhdessä. Oon poistanut sen numeron mut se ei poista mun ja sit se aina ottaa yhteyttä jonkin ajan päästä ja mä sorrun.
[/quote]
Laita hänen numeronsa estoon, useimmissa puhelimissa voi sen tehdä tai ainakin ladata ohjelman jolla estää. Sen jälkeen poistat numeron.
Tai vaihtoehtoisesti kasvata luonnetta.
Narsistien uhrien tuki ry nettisivuilta voi löytyä apu. Et oo tehnyt mitään väärin, muista se.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:15"]
[/quote]
[/quote]
Mulla on vuoden aikana tapahtunu noin monta kertaa. Kunnes päätin taas kerran, vedin kaikki estot: Puhelinsoitot, facebook ja whatsapp. Eka viikko oli kauhea, teki kokoajan mieli soittaa tai jotain. Nyt kahden viikon päästä oon alkanu ymmärtää, että näin on oikeasti parasta. Yksin olo oli kauheinta, pitää yrittää saada vain tekemistä. Kyllä se siitä helpottaa!
Tallenna hänen numeronsa nimellä Älä vastaa. Tallenna samalla nimellä kaikki puhelinmyyjät. Poista kaikki häneltä tulleet viestit lukematta.
hei, ehkä sun elämäs on oikea romanttinen komedia, joten kannattaa jäädä ja kattoo voittaako rakkaus lopulta. saatko taltutettua komean suden. <3
Ihan kuin olisi lukenut jotain teini-iän päiväkirjaa.
Ei ihme, että nykyiset liitot ei kestä, kun ihmiset ovat näin naurettavia!
Tääl vissiin aika monta jotka ei oo ikinä tunteneet vaikeutta jättää joku. Purkasin tänne mun tunteita, ei ollut tarkoitus olla taiteellinen! Kiitos empaattisille vinkeistä. Sain rohkeutta linkittää sille tän keskustelun Facessa ja nyt sit venaan mitä se vastaa! Voitte siis kirjoittaa terkkuja sille tähän jos haluatte! t: ap
No kerro sitten vastavuoroisesti, mitä palautetta sait facessa? :D Ja pliis, joku tuttu laittakoon sitten facemokiin kyseisen keskustelun.
Ei, en pilkkaa jättämisen vaikeutta enkä surua yms. mitä tilanteessa koet. Mutta tuota tekstissäsi olevaa harlekiinimaista roskaa oksettavine kielikuvineen kyllä.
Miten saisit lähdettyä kävelemään? Helppoa:
You put your right foot in
You take your right foot out
You put your right foot in
And you shake it all about
You do the hokey pokey
And you turn yourself around
That's what it's all about
Linkkasin mut ei oo vielä ainakaan vastannu mitään. Tuli sellainen toiminnan puuska repäistä itseni irti tästä. Kaikki keinot käyttöön. Sanon vielä sulle kenestä tää ketju on että onks oikeasti susta oikein käyttää hyväks rakastunutta naista?! Oon sanonut mitä tunnen ja miten kärsin!!! Silti laitat aina viestiä!!! Etkä ees tähän voi vastata!!! Se on loppu nyt!! - ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:57"]
Linkkasin mut ei oo vielä ainakaan vastannu mitään. Tuli sellainen toiminnan puuska repäistä itseni irti tästä. Kaikki keinot käyttöön. Sanon vielä sulle kenestä tää ketju on että onks oikeasti susta oikein käyttää hyväks rakastunutta naista?! Oon sanonut mitä tunnen ja miten kärsin!!! Silti laitat aina viestiä!!! Etkä ees tähän voi vastata!!! Se on loppu nyt!! - ap
[/quote]
Seuraavaan kertaan, beibe.
Diipadaapaa, herätys!
Tämä on elämä eikä Regina-novelli.