Apua! Mitä tää on?? Hirveä kipu iski yhtäkkiä
Aikainen aamu meni ihan normaalisti. Sitten harrastettiin miehen kanssa aamuseksiä jonka jälkeen iski välittömästi aivan mieletön alavatsakipu. Vatsaa särki niin paljon että ei tiennyt mitenpäin olisi. Sitten iski myös pahoinvointi ja oksennuskin tuli pari kertaa?! Raskaana en voi olla, koska menkat oli viimeksi elokuun alussa ja tiedän ovuloineeni alkuviikolla. Nyt kipu alkaa vähän jo helpottamaan siitä pahimmasta. Mitä ihmettä?? koskaan ennen ei ole käynyt näin? Mistä tälläine yhtäkkinen kipu voi johtua? Kärsin kovista menkkakivuista ja silloinkin saatan oksentaa, mutta nyt tuli täysin yllättäen. Yleensä mulla on muutenkin todella vähän kaikkia vaivoja.
Kommentit (8)
Mies pani vähä liian kovaa ja liian syvälle :-)
No tuo voi olla mitä vain. Soita lääkäriin, en usko että ihan normaalia. Voi olla esim. kohdunulkoinen raskaus, klamydia, munasarjan kiertymä, kysta puhjennut ym ym ym. Ovulaation aikaan itselle tulee tuollaisia, mutta sanoitkin että sulla on ovis mennyt jo. Voi myös olla ihan vaan joku tulehdus emättimessä, hyvä se on tutkia :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:41"]Umpisuolen tulehdus?
[/quote]
Kipu tuntuu nimenomaan kohdun yms kohdalla, keskellä alavatsaa. Nyt alkaa jo vähitellen palautumaan normaaliksi, pientä jomotusta on vielä. Miten endometrioosi? Voiko sellainen aiheuttaa tätö? Sellaista mulla ei oo todettu, mutta oon muutenkin alkanut epäilemään kovien menkkakipujen vuoksi. Ap.
Minulla tulee välillä ihan samanlaisia kipukohtauksia seksin jälkeen. En oksenna tms. mutta kipu on aivan järkyttävä. Varmaan olisi pitänyt mennä lääkäriin, nyt asiaa tuskin sen kummallisemmin edes tutkittaisiin koska olen raskaana.
Mä en jäisi odottelemaan että iskeekö vielä toisen kerran vaan varaisin heti lääkärin!
Oletko poissulkenut raskauden testillä, jos olet asiasta kerran niin varma?
Umpisuolen tulehdus?