Mulla profiili ashley madisonissa, kaverin nimellä
Tein aikanaan profiilin ashley madisoniin ja tottakai tein sen kaverin nimellä, mutta omalla hölönpölö@hotmail osoitteella. Ja nyt siellä on kaverin nimi sitten listoilla. Lol.
Kommentit (14)
Älä huoli ap, mä tein sun nimellä ;)
Mä teinkin eilen ihan omalla nimelläni, mutta merkkasin itseni mieheksi. Kumma, kun ei näy niillä listoilla. Tietääkö kukaan, kuinka tiheästi nuo listat päivittyvät?
Ja siis ihan oikeasti tein, koska täällä oli aika monenlaisia väitteitä siitä kirjautumisesta. Nyt tiedän.
Onks se maililista jossakin löydettävissä? Omat googlaustaidot ei nyt riitä tähän :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:46"]
Onks se maililista jossakin löydettävissä? Omat googlaustaidot ei nyt riitä tähän :D
[/quote]
Jos haluaa tämänkin ketjun bittitaivaaseen, helpoin tapa on linkittää joku niistä tänne. Eiköhän kohta löydy sellanenkin tunari, joka sen linkittää. Niin on tähänkin saakka löytynyt.
Kun listat tulee, se taitaa se nimilista olla vähän pätevämpi kuin sähköpostilista.
Olen jo nimilistan kanssa tehnyt tuttavuutta, mutta mulle sähköpostilla olisi nyt erityisesti väliä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:25"]
Tein aikanaan profiilin ashley madisoniin ja tottakai tein sen kaverin nimellä, mutta omalla hölönpölö@hotmail osoitteella. Ja nyt siellä on kaverin nimi sitten listoilla. Lol.
[/quote]
Toivottavasti vaimosi nyt lukee tämän ja huokaisee helpotuksesta ;) Kaveri ;)
Ne on luottokorttitiedoista ne nimet ja et ole voinut käyttää kaverin luottokorttia. Huono yritys pelastaa oma maine ja selittää vaimolle että kaveri teki pilan. Kärsi oman mokasi seuraukset!
sähköpostiosoitteet löytyy googlettamalla "ashley madison ylilauta"
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:25"]
[/quote]
[/quote]
Olen nainen, hetero ja naimisissa miehen kanssa. Naiset saivat rekisteröityä alkuun ilmaiseksi.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:25"]
[/quote]
[/quote]
osa on varmasti oikeita, osa ihan kukkuuta... esim osoite opetusvirasto@hel.fi tjst joka oli listoilla... kellään tuollaista yleislistanimeä ole...
ei minulta mitään luottokortteja kyselty! jos käytit palvelua miehenä, siis aloit käyttää, vaadittiin korttiteitoa, mutta rekistöityi pystyi vaikka aku ankkana...
Oletko tarkistanut onko puolisosikin tehnyt sinne profiilin kaverinsa nimellä.
Good for you!