En tule enää ikinä tekemään töitä Suomen vuoksi
Ne ajat on loppu. Nyt kiinnostaa vain ja ainoastaan oma itse ja siihen sitten saa kaatuakin. Yhdenkään lössön suomalaisen tai mamun takia en tee mitään. Ihan samaa massaa ovat. Vieraita.
Kommentit (13)
En. Se loppui siihen, kun somalit raiskasivat suomalaisen naisen, ja rangaistusta ei tullut. Se oli kehotus " tehkää naisillemme, mitä haluatte".
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:25"]En. Se loppui siihen, kun somalit raiskasivat suomalaisen naisen, ja rangaistusta ei tullut. Se oli kehotus " tehkää naisillemme, mitä haluatte".
[/quote]
Eikö mitään rangaistusta oikeasti tullut?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:25"]
En. Se loppui siihen, kun somalit raiskasivat suomalaisen naisen, ja rangaistusta ei tullut. Se oli kehotus " tehkää naisillemme, mitä haluatte".
[/quote]
Mitään raiskausta ei tapahtunut. Kenenkään kalu ei käynyt konehuoneessa. Joten miksi olisi pitänyt rangaista?
Rintamakarkuri olet, mies parhaassa iässä ja otat hatkat, kun pitäisi taistella eikä jättää naisia ja lapsia.
Ei hätää, sun työ on niin heikkolaatuista, että on parempi kun et tee mitään.
Okei. Mä en ole tehnyt koskaan. Mä olen tehnyt duunia itseni ja perheeni hyväksi.
Valitettavasti valtio vie siitä siivunsa, mutta en mä ole tarkoituksellisesti tehnyt duunia Suomen eteen. En edes isänmaatani arvosta niin paljoa.
Sama se.
Jatka kuitenkin raportointia palstalle. Vaikutat toooosi omaperäiseltä ajattelijalta.
Omaperäisyydelle paskat haistatan. Maailman eniten turhan takia arvostettuja asioita...
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 02:11"]
Omaperäisyydelle paskat haistatan. Maailman eniten turhan takia arvostettuja asioita...
[/quote]
Niinhän se onkin. Niille, jotka eivät omaperäisiä ole. Sinun ajatuksesi on ainakin kovasti muodikas. Miksiköhän - oikeinko palkallinen mielipide?
Tyypillinen hommalainen, täydellisen epäisänmaallinen. Äänestä vielä Olli Immosta ja olet totaallinen maanpetturi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:25"]En. Se loppui siihen, kun somalit raiskasivat suomalaisen naisen, ja rangaistusta ei tullut. Se oli kehotus " tehkää naisillemme, mitä haluatte".
[/quote]
Kai tiesit että tuo raiskaus oli hommalaisten keksimä vale? Olisi aika hölmöä rangaista syyttömiä ihmisiä rikoksesta mitä ei ole tapahtunut.
Et varmaan käytä käsitettä "isänmaallisuus" enää.