Oliko lapsesi vahinko?
Kommentit (13)
Ei ollut vahinko,Mutta kaverin 2kersaa on vahinkoja hah
Ensimmäinen oli vahinko joka osoittautui käänteentekeväksi onnenpotkuksi elämässäni!
Kuopus tuli kierukasta huolimatta.
Ei ollut. Vahinko oli vain se kuinka nopeasti se odotettu "vuosien yrittäminen" päättyi. Luulin siis että hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen menisi aikaa ennen kuin tärppää, mutta tärppäsikin heti. Toista yritettiin sitten vuosi ja siinä oli jo tippa linssissä että saammeko lasta ollenkaan. Eli vahingosta ei voi puhua kun suunnitelmissa kuitenkin oli.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 02:46"]Minä olin. Omat lapseni eivät.
[/quote]
Sama täällä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 02:42"]Ei ollut vahinko,Mutta kaverin 2kersaa on vahinkoja hah
[/quote]
Meillä kävi "muka vahingot" ja saimme 2 lasta. Tosiasiassa suunniteltuja mutta ikämme vuoksi pelotti tunnustaa vanhemmilleni että ihan toivottuja ovat..
Ei vahinko, mutta yllätys. Olimme yrittäneet 5 vuotta ja luovutimme. Sitten tulinkin yllättäen raskaaksi.
No keskimmäinen periaatteessa oli. Esikoinen oli 9 kk, kun huomasin olevani raskaana. Käytimme "ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää, enkä uskonut tulevani niin nopeasti uudestaan raskaaksi. Alkujärkytyksen jälkeen olimme tosi iloisia.
Minusta vahinko tulee, kun ehkäisystä huolimatta tulee raskaaksi. Meille kuopus oli yllätys, ei vahinko. Esikoinen tekemällä tehtiin, raskaaksi tulemiseen meni kauan. Kuopus syntyi vielä pidemmän ajan jälkeen, tulee jos on tullakseen ajatuksella.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:26"]
Kuopus tuli kierukasta huolimatta.
[/quote]
Meillä taas esikoinen on "kierukkavauva". Olihan raskaus aikamoinen yllätys mutta eihän mikään ehkäisy tietenkään ole sataprosenttisen varma. Nyt tuo "vahinko" onkin jo 9v. ja hyvin rakas.
Kyllä. Jos nyt saisin päättää, niin olisin tehnyt abortin. Rakas tuo toki on <3 mutta olen sitä mieltä, että olisi ollut kaikkien kannalta parempi, jos kaikki olisi ollut valmiiksi suunniteltua, elämäntilanne ja ikä kohdillaan jne.