Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luulet, että bi(nainen) haluaa kolmen kimppaa??

Vierailija
19.08.2015 |

Turhauttava yleistys! Parisuhde on parisuhde, ei siihen suuntautuminen vaikuta!

Biseksuaalisuus tarkoittaa sitä, että potentiaalinen kumppani voi olla mitä sukupuolta tahansa. Ei sitä, että pitäisi saada miestä ja naista, ja vielä yhtä aikaa. Vertaa: heterot eivät himoitse jokaista vastakkaista sukupuolta olevaa vain siksi, että kyseinen sukupuoli heitä kiinnostaa.

Toki jotkut biseksuaalit haluavat harrastaa kimppakivaa, mutta se ei ole mikään automaattinen biseksuaalisuuden ominaisuus. Heterot ja homot voivat haluta ryhmäseksiä yhtä lailla. En minä sitä tuomitse, mutta ärsyttää kun aina biseksuaalisuudesta puhuttaessa joku (yleensä mies) alkaa vihjailla, että kaipaisimmeko tyttöystäväni kanssa miesseuraa sänkypuuhiin...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, ja aika monta urpopariskuntaa on kysellyt nettideitissä kolmanneksi pyöräksi... Voi vittu, jos hakisin seksiseuraa, mainitsisin siitä profiilissa!

Vierailija
2/2 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua... Illanistujaisissa (joissa on kavereiden kavereita) saa aina vastailla samoihin kysymyksiin. Alkuillasta esittelen tyttöystäväni ja myöhemmin kun porukka on maistissa, alkaa tämä keskustelu:

Toinen: Niin ootteko siis oikeesti lesboja??
Minä: Ei me itse asiassa olla, ollaan molemmat bi(ssejä).
Toinen: *Hämmentynyt ilme*
Minä: Eli miehet ja naiset käy...
Toinen: Aijaa, hei vähän siistii. Oonkin aina halunnut kokeilla kolmen kimppaa ;)

Tai vaihtoehtoisesti...
Toinen: Niin ootteko siis oikeesti lesboja??
Minä: Ei me itse asiassa olla, ollaan molemmat bi(ssejä).
Toinen: *Hämmentynyt ilme*
Minä: Eli miehet ja naiset käy...
Toinen: Aijaa, no onko teillä sit joku sopimus, että käytte panemassa miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme