Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia? Jos 9 v. tyttolapsi on vaikea tapaus

Vierailija
30.09.2006 |

tuleeko teini-ika olemaan helpompi. Meilla on aivan mahdottomia riitoja ja tytto on arestissa ja karkkikiellossa jne. harva se paiva. Mutta mikaan ei tunnu tehoavan. Ajattelin ja toivon, etta kun tasta selvitaan niin onko meilla viela kamala teini -ika edessa vai voisko kenties odotella seesteisempaa aikaa?

Itse olin helppo tapaus enka juuri kapinoinut, siksi tuntuu etten ymmarra ollenkaan tallaista kayttaytymista. Meilla on pikkuveli 4 vuotta nuorempi ja tietty sekin lisaa konflikteja, nimittain mustasukkaisuus. Ollaan kylla yritetty olla tasapuolisia, mutta tuntuu ettei mikaan riita. Alkaa jo olla tosi epatoivoista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikirja, ennenkuin teidän kaikkien elämä on pilalla , oikeesti.

Vierailija
2/2 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Ainut mitä olen toivonut, on se, että kun nyt on saatu jonkinlainen ote tyttöön ja siis yhteistyö alkaa sujumaan, niin helpottaisi tulevaisuuttakin. Kun lapsestakin on löytynyt oma tolkku. Yleisesti ottaen ko lapsi oli 1,5v maailman helpoin ja on ollut aina ystävällinen, avoin, älykäs, mutta erityisesti äidin kanssa ottanut yhteen ja rajusti.

Meille tuli ryhtiä myös kasvatusneuvolasta - tai melkein voisi sanoa, että äiti ja isä sai jaksamista ja uskoa siihen, että lastenkasvatus on yhteistyötä ja toimintamalli on oltava yhteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi