Onko muilta estetty kommentointi palstalle ajoittain?
Tarkoitan 404-ilmoitusta viestiä tai ketjua tehdessä.
Kommentit (14)
Ei mutta välillä tulee kohta missä pitää laittaa rasti ruutuun että noudatan tämän palstan ehtoja ennenkuin saan julkaista kommenttini. Mistä moinen?
Haluaisin perustaa vapaan keskustelupalstan.
Välillä jollain menee herne nenään jostain vitsistäni, jolloin IP-osoitteeni blokataan ja joudun kerran sammuttamaan puhelimeni että se uudistuu ja banni poistuu.
Kyllä. Kahdesti olen nyt lyhyen ajan sisällä saanut, kun osallistunut mamukeskusteluihin. Mun kanta on maahanmuuttoapuolustava, niin ei vissiin sovi modelle. En tiedä uskallanko lähettää tätä viestiä, jos taas napsahtaa 404 vuorokaudeksi. Nyt jännittää!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:53"]
Kyllä. Kahdesti olen nyt lyhyen ajan sisällä saanut, kun osallistunut mamukeskusteluihin. Mun kanta on maahanmuuttoapuolustava, niin ei vissiin sovi modelle. En tiedä uskallanko lähettää tätä viestiä, jos taas napsahtaa 404 vuorokaudeksi. Nyt jännittää!
[/quote]
Kunhan ensin löytävät syyn poistaa tämä ketju.
Mulla tulee välillä "Posting not allowed" -ilmoitusta. Tosin olen olettanut sen olevan mobiiliversion bugeja.
Milloinkohan muuten mobiiliin saadaan kappaleenvaihto toimimaan? Vai toimiiko jo ja olen vain turhaan tehnyt niitä rivinvaihtoja ja välilyöntejä?
Miten banni ilmenee? Postin not allowed? Lähes aina tuleemobiilissa se ilmoitus että hyväksytkö ehdot. Ruksin pois. Tosin en mitään kiellettyä kirjoitakaan.
Ainoastaan kerran on tullut tuo 404. Se tosin häipyi kun päivitin sivun, ja sain postattua kommentin normaalisti. En usko, että syynä olisi ollut banni, kun kirjoitan vain asiallisia viestejä asiallisiin keskusteluihin.
Parista kirosanasta sain pari päivää. :D
Minulla oli yön kestänyt banni, ja luki ihan selkeästi kommenttikentän kohdalla, että "IP-osoitteesi on bannattu" tms.
T. Tiivitaavi-trolli viikon takaa
Joo, aika monta kertaa jostain mamukommenteista... Mutta joo 404-ilmoitus kyllä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:49"]Ei mutta välillä tulee kohta missä pitää laittaa rasti ruutuun että noudatan tämän palstan ehtoja ennenkuin saan julkaista kommenttini. Mistä moinen?
[/quote]
en ikinä hyväksy sitä
Mulla on pari kertaa napsahtanut vajaan vrk banni. Toisella kertaa kirjoitinkin jotain kärkevää (en enää muista mitä). Toisella kertaa vertasin syöpää masennukseen - molemmat pahimmillaan kuolemaan johtavia sairauksia.
Noh, minähän sain alkuvuodesta ainakin kuukauden mittaisen bannin silloin, kun väliaikainen rek.pakko tuli. Ei hajuakaan mistä. Kerran sain parin päivän mittaisen bannin, kun tein avauksen vauvan ummetuksesta.