Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko miettineet mihin teidän miehet

Vierailija
16.08.2015 |

Oletteko jo miettineet valmiiksi, mihin maahan teidän miehet matkustaa pakolaisiksi, jos Suomeen syttyy sota?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä, mutta itse lähtisin Norjaan lasten kanssa. Varsinkin jos vanhimmat olisivat lähes armeijaikäisiä jo.

Vierailija
2/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ruotsiin omien sukulaistensa luokse tai Hollantiin minun sukulaisteni luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin just britteihin, että eiköhän me täällä pysytä.

Vierailija
4/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako Somalia sitten vastapalkaksi sossutukia ja ottaa suomalaisia pakolaisiksi, kun me ollaan tehty heille samoin??

Vierailija
5/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi lähteä. Mutta on kertonut mihin minä lähden töistä ja asunnostani heti kun hän käskee. On upseeri.

Vierailija
6/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vaimoni ei puhu suomea niin vastaan itse. Kyllähän sitä aluksi menisin sotimaan, mutta tuskin tälläistä vanhusta siellä rintamalla kauan katseltaisiin. sodan lopputuloksen varmistuttua muuttaisin thaimaaseen vaimoni lapsuudenkotiin :)

Vierailija
7/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole miestä, olen hetero.

Vierailija
8/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Ruotsiin tai Espanjaan, eli sinne minne minäkin. Miehellä sukua Ruotsissa, mulla kämppä Espanjassa. Tilanteesta riippuisi, minne mentäis. 

Vierailija
9/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies palaisi Suomeen täältä missä nyt ollaan.

Noita pakolaismiehiä kun miettii niin en tiedä onko heidän tilanteensa sama kuin suomalaisten miesten. Onko heillä sellaista kansallisuusaatetta kuin suomalaisilla? Ilman sitä ei ehkä oikein tiedä edes mitä varten sotisi. Toinen juttu on myös se että suurin osa tarvitsee jonkun osoittamaan sen oman paikan. Jos armeijaa ei ole, ukkelit ei itse osaa järjestyä sellaiseksi ilman johtajaa.

Vierailija
10/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies lähtisi, enkä minäkään. Tyttömme menisi serkkujen mukana Ruotsiin, mies rintamalle ja minä sinne missä minusta ja taidoistani on hyötyä (on ammatti, josta on apua sodan aikana).

Vierailija
11/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten ensisijainen tehtävä olisi sodan syttyessä ensiksi turvata pakolaisten matkat Ruotsiin ja Norjaan sossutukien äärelle. Sen jälkeen viipymättä itärintamalle vastaantottamaan vihreät miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän