Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viallinen lavuaari vuotanut vesivahingon, kuka korvaa?

Vierailija
16.08.2015 |

Lavuaari ollut käytössä muutaman viikon, ostettu uutena, itse laitettu paikoilleen. Nyt huomattu vuotaneen ja vesi imeytynyt laattojen alle, ei vesieristystä. Lavuaarissa pieni kolo, tullut valmistusvaiheessa? Korvaako kotivakuutus vai mistä asia hoidetaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asennettu, ei vesieristettä!  Ja mietit, kuka maksaa??

Vierailija
2/6 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta pussista maksatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha... Ja just eilen hoettiin että ei kylpyammeisiinkaan tarvii lupia, senkun hankkii vuokra-asuntoon ja laittelee itse letkut jne... Näin siinä sit käy. Oma moka. 

Vierailija
4/6 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:32"]Ha... Ja just eilen hoettiin että ei kylpyammeisiinkaan tarvii lupia, senkun hankkii vuokra-asuntoon ja laittelee itse letkut jne... Näin siinä sit käy. Oma moka. 
[/quote]
Eihän lupaa tarviikaan.

Vierailija
5/6 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:32"]Ha... Ja just eilen hoettiin että ei kylpyammeisiinkaan tarvii lupia, senkun hankkii vuokra-asuntoon ja laittelee itse letkut jne... Näin siinä sit käy. Oma moka.  [/quote] Eihän lupaa tarviikaan.

[/quote]

No eipä mihinkään tarvitse, jos sen niin ajattelee, turha vaan pyytää sit muita korvaamaan omat hankkeensa ja niistä johtuvat ongelmat

Vierailija
6/6 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä eristystä jos lattiakaivoton wc tila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi