Viallinen lavuaari vuotanut vesivahingon, kuka korvaa?
Lavuaari ollut käytössä muutaman viikon, ostettu uutena, itse laitettu paikoilleen. Nyt huomattu vuotaneen ja vesi imeytynyt laattojen alle, ei vesieristystä. Lavuaarissa pieni kolo, tullut valmistusvaiheessa? Korvaako kotivakuutus vai mistä asia hoidetaan?
Kommentit (6)
Ha... Ja just eilen hoettiin että ei kylpyammeisiinkaan tarvii lupia, senkun hankkii vuokra-asuntoon ja laittelee itse letkut jne... Näin siinä sit käy. Oma moka.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:32"]Ha... Ja just eilen hoettiin että ei kylpyammeisiinkaan tarvii lupia, senkun hankkii vuokra-asuntoon ja laittelee itse letkut jne... Näin siinä sit käy. Oma moka.
[/quote]
Eihän lupaa tarviikaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:32"]Ha... Ja just eilen hoettiin että ei kylpyammeisiinkaan tarvii lupia, senkun hankkii vuokra-asuntoon ja laittelee itse letkut jne... Näin siinä sit käy. Oma moka. [/quote] Eihän lupaa tarviikaan.
[/quote]
No eipä mihinkään tarvitse, jos sen niin ajattelee, turha vaan pyytää sit muita korvaamaan omat hankkeensa ja niistä johtuvat ongelmat
Eikä eristystä jos lattiakaivoton wc tila.
Itse asennettu, ei vesieristettä! Ja mietit, kuka maksaa??