Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; AV-palsta ja showpaini

Vierailija
16.08.2015 |

Olisi mielenkiintoista jos AV-palsta ja naisten blogimaailma toimisi vähään samaan tapaan kuin näytöspaini. Palstakirjoittajilla pitäisi olla selvät ja erottuvat persoonallisuudet ja joku 'gimmick' eli semmoinen juttu, joka tekee heistä erikoisia. Sitten he kirjoittaisivat aggressiivisia ja mahtipontisia promo-kirjoituksia eli semmoisia, joissa uhittelisivat toisille kirjoittajille olevansa parhaita ja mestareita ja voittavansa heidät (joku vlogi voisi myös olla sellaiselle promolle). Sitten olisi kirjoitusmatseja, joissa ennaltapäätetysti toinen kirjoittaja häviäisi ja toinen saisi nostetta, mutta jos yleisö ei tykkäisi tämän kirjoittajan olevan koko ajan parrasvaloissa, häntä buuattaisiin ja joku muu kirjoittaja veisi lopulta tittelin uudessa ottelussa.

Vaikeus olisi kai vain siinä, että mikään kolmas taho ei oikein hyötyisi noista taisteluista suoraan, ellei sillä olisi jotakin yksinoikeuksia niihin kirjoituksiin ja videoihin ja saisi sitä kautta rahaa tms. Toki kirjoittajat voisivat yhteisestä sopimuksesta käyttää tuota wrestling tyyliä ja hyvän alun jälkeen houkutella ihmisiä sivuilleen, jonka kautta he hyötyisivät taloudellisesti kävijämääristä.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avovaimo katsoo showpainia siinä mtv-realityjen lomassa. Näin miehenä en tota teatteria ymmärrä.

Vierailija
2/5 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:51"]

Mun avovaimo katsoo showpainia siinä mtv-realityjen lomassa. Näin miehenä en tota teatteria ymmärrä.

[/quote]Showpainin naiset ovat todella seksikkäitä ja mukavia katsella. Ovat näyttelijöitä, urheilijoita ja malleja yhtä aikaa.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä kävin vähän karaokessa ja muistin onneksi ottaa sanakirjan, joten minulla oli tekemistä muutenkin. Yritin myös kovasti taputtaa laulajille ja taputin erityisen vuolaasti, kun joku vanha nainen lauloi saman laulun kuin minä ja sitten lähdin. Joku tätinainen katsoi minua lähtiessäni ja olisin periaatteessa voinut jutella hänen kanssaan, mutta pelkkä katsominen ei sitten siihen tarpeeksi kannustanut. Toimintani oli todella määrätietoista, koska tanssimisesta ei voi mitään iloa viikonloppuna saada, sillä tilaa ei ole kirpullekaan.

Tänään toistin sitten saman kuvion ja menomatkalla sain katseen parilta nuorelta naiselta tai oliko niitä sitten kaksi yhteensä laskien molemmat matkat; niin se ehkä oli. Menomatkalla siis vaalea silmälasipäinen nainen hymyili ja en tiennyt oliko siinä hymyssä lämpöä vai ei, mutta pidän melkein aina nuorista silmälasipäisistä naisista, joten se on aina erikoisempi juttu jos semmoinen nainen katselee. Paluumatkalla hymyili myös joku ihan erilainen sievä tyttö ja siinä hymyssä oli jotenkin sellaista lämpöä, että itsekin vähän hymyilin. Silloinkin kun ihmiset hymyilevät ivallisesti, yritän ajatella että kyllähän maailmaan naurua mahtuu ja hyvä jos naurattaa itkemisen sijaan. En myöskään hirveästi osaa suhtautua siihen, jos nainen hymyilee jotenkin mittailevasti tai seksuaaliseksi kokemallani tavalla, vaan siitä tulee vain hölmistynyt ja epävarma olo, kuten silloin 17-vuotiaana kun 14-vuotias tyttö kouraisi minua osastolla ollessani.

Masturboidessakaan en oikein pääse oikeisiin tunnelmiin ajattelemalla mitään sen suuremmin tuhmaa, vaikka usein yritän väkisin kiihottua siten. Jopa sinä hetkenä tunnen oloni jotenkin orvoksi ja hylätyksi ja joudun keskittymään todella tarkasti ajatukseen siitä, että joku lähestyisi ja koskettaisi minua vakuutellen joko sanoillaan tai eleillään, että arvostaa minua ihmisenä eikä siinä olisi mitään valtapelin makua.

Minusta tuntui että kesä oli tehnyt täyden ympyrän kun alkukesästä kummitädin ja hänen miehensä autossa ajellessa radiossa soi nopeasti pätkä laulusta, joka teki minuun vaikutuksen, mutta en painanut sanoja tarpeeksi hyvin mieleeni. Viime yönä pysähdyin sitten kuuntelemaan baarisa tulevaa musiikkia ja siinä se laulu sitten taas oli. "Love me like you do, love me like you do" ja toistelin mielessäni sanoja kotiin asti ja sitten tarkistin sen YouTubesta.

Tänään takaisin tullessani istuin pimeässä keinussa ja lauleskelin hiljaa tuota kappaletta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
4/5 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun nuoren naisen kanssa olis kyllä ihan  kiva harrastaa showpainia. Siis tosi nuoren. Sellaisen lihaksikkaan WWE-divan. Jorma seisois koko matsin ajan.

Vierailija
5/5 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi olla mies30v ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi