Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vauvan vaipan vaihto OIKEASTI näin vaikea homma miehille?

Vierailija
15.08.2015 |

Ei ihmekään jos he eivät sitä mielellään tee. :D Naiset tekee saman homman puolta nopeammin ja jopa yökkimättä kertaakaan.

http://m.iltalehti.fi/iltvuutiset/201508150172823_v0.shtml

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D

Vierailija
2/18 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat naiset olla parempia joissakin asioissa. Tai ehkä miehet olisivat niissäkin parempia, mutta se olisi luonnotonta miehille ja siksi yhtä hyviä tai parempia miehiä ei tule.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä onneton luuseri. "Hei vittu kattokaa miten siistit tatskat mulla on, alright hei vittu. Koko käsi tatskattu, hei, enks oo kova jätkä?" Ja sitten melkein puklataan kakkavaippaa vaihtaessa. T: satoja paskavaippoja Tonnin seteli -ilmeellä vaihtanut 35-vuotias mies.

Vierailija
4/18 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin tunnustaa, että olen yhden kerran oksentanut kun vaihdoin vaipan. Olen nainen. Pakko se vaan on hoitaa, vaikka kuinka tekisi pahaa :D

Vierailija
5/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin saattoi käydä ekoilla vaipanvaihtokerroilla niin mulle kuin miehellekin mutta nopeasti homman oppi.

Vierailija
6/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää nyt toista dissatko, se oli urhee!

Itse olen nainen ja odotan ensimmäistä lastani. Ja juuri se vaipanvaihtorumba on asia, joka hirvittää etukäteen synnytystäkin enemmän! Mitä nyt tässä viime vuosia on vaippaikäisiä lapsia vahtinut, niin kertaakaan ei ole kakkavaippa vaihtunut ilman yökkäyksiä. En vain kestä sitä! 

Sanotaan, että se oman lapsen kakka ei oo niin paha. Että siihen tottuu.

Rukoilen ylläolevan lauseen olevan totta. 

Kaikki sympatiani on siis videon miehen puolella. 

Vierailija
7/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil toisten päin. :D

Vierailija
8/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin vaikeaa.

Vierailija
9/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan se haisee, ainakin kiinteäruokakakka, mutta mieleenikään ei tulisi yökkiä. Homma on hoidettava ja sillä siisti. Johan tuo traumatisoi lapsenkin kun isä on noin poissaoleva ja suhtautuu negatiivisesti vaipanvaihtoon. Järkky ero äitiin, joka iloisesti lepertelee ja vaikka laulelee vauvalleen samalla kun vaihtaa vaippaa. Ei lapsenhoito ole vain mekaaninen suoritus.

Vierailija
10/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 03:36"]Pahaltahan se haisee, ainakin kiinteäruokakakka, mutta mieleenikään ei tulisi yökkiä. Homma on hoidettava ja sillä siisti. Johan tuo traumatisoi lapsenkin kun isä on noin poissaoleva ja suhtautuu negatiivisesti vaipanvaihtoon. Järkky ero äitiin, joka iloisesti lepertelee ja vaikka laulelee vauvalleen samalla kun vaihtaa vaippaa. Ei lapsenhoito ole vain mekaaninen suoritus.
[/quote]

Ai ei tulisi mieleenkään yökkiä? Kuvitteletko sen olevan jotenkin tahdonalaista? eihän sitä voi hallita!

Tottakai minäkin tiiän, että se homma on hoidettava eikä lapselle saa tehdä siitä numeroa saatika näyttää vastenmielisyyttään, mutta sitä kakomisrefleksiä ei vain pysty estämään. Koitan vain kääntyä sivuun ja olla kuin yskisin ja jatkaa hommaa kuin mitään ei olisi tapahtunut, samalla kehua jutella mukavia, kuten ne äiditkin tekee.

T. Nro 7

Vierailija
11/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pääasia ole että isä urheasti sen vaipan vaihtoi, vaikka ei ollutkaan lempparihommaa? Hyvä iskä, kyllä se siitä!:)

Vierailija
12/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:58"]

Huh, mikä onneton luuseri. "Hei vittu kattokaa miten siistit tatskat mulla on, alright hei vittu. Koko käsi tatskattu, hei, enks oo kova jätkä?" Ja sitten melkein puklataan kakkavaippaa vaihtaessa. T: satoja paskavaippoja Tonnin seteli -ilmeellä vaihtanut 35-vuotias mies.

[/quote]

Sama täällä. Välillä vauvan kakka on päässyt leviämään vaipasta kainaloihin asti ennen sen kiinteytymistä; välillä vauva on päättänyt jatkaa kakkaamista pyödällä, heti sen jälkeen, kun edellisen kakan on saanut pestyä ja juuri laittamassa uutta vaippaa; välillä kakka on ollut pitkin hoitopöytää, seiniä tai lattiaa; välillä lavuaarin viemäri meinaa mennää tukkoon, kun tulee vielä bonuspökäle kesken pesun;...

Minä pesen meillä vessanpöntötkin ja putsaan viemäreiden vesilukot. Suihkuhuoneen vesilukosta löytyy joskus sellaisia "hukkuneita myyriä", että käytän kumihanskoja.

T. M34 hoitovapaalla

Vierailija
13/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan vielä sen verran, että en vaihda tonnin seteli ilmeellä, vaan yleensä laulan tai selitän jotain vauvalle vaihdon aikana. Meillä vaipanvaihto ei ole niin harras operaatio.

T. M34 hoitovapaalla

Vierailija
14/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:10"]meil toisten päin. :D
[/quote]

Juu, av:lla on aina. Pistän paremmaksi; meillä minulla on pillu ja muijalla muna. Lisäksi se tienaa enemmän ja vaihtaa renkaat nopeammin. Mä oon aina ihan hämillään mihin se tunkki tulee :D

Vierailija
15/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun putkarimiestä onneksi ei kakkavaippa ällötä, kun töissä saanut monen monta kertaa kakkasuihkut päälle :')

Vierailija
16/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vanhainkodissa väittävät että vaipan vaihtaminen miehille ei ole aina kovin yksinkertaista sääti miellyttävää.

Vierailija
17/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni vaihtaisin vauva kakkavaippoja, kärpäsen paska verrattuna aikuisen ihmisen ripuleihin ja hajuun.
- Lähihoitaja

Vierailija
18/18 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:47"]Mun putkarimiestä onneksi ei kakkavaippa ällötä, kun töissä saanut monen monta kertaa kakkasuihkut päälle :')
[/quote]

Putkari? Miksi kaikelle täytyy keksiä tämmösiä tyhmiä lempinimiä? Mikä mun mies on ku se on koneistaja, kotskari?