Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni kieltää minua käyttämästä oliiviöljyä

15.08.2015 |

Onko muita kohtalontovereita? Olen sukuni tapojen mukaisesti käyttänyt oliiviöljyä esimerkiksi riisissä estääkseni jyvien tarttumisen toisiinsa. Mieheni mielestä oliiviöljy ei kuitankaan kuulu riisiin, ja etenkin paistamisessa tulee usein riitoja, sillä paistamisessa tulisi käyttää kuumennusta kestävää ja paremman rasvahappokoostumuksen rypsiöljyä. Olen kestänyt tätä jo aika pitkään, mutta välillä tekee mieli lorottaa oliiviöljyä oikein kunnolla, mitä teenkin välissä piilossa olevalla pullolla, kun mies käy esim. wc:ssä. Olisiko syytä jättää tällainen mies? Meillä on kaksi lasta iältään 7 kk ja 2 v 4 kk ja suomenpystykorva (4 vuotta).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliviöljyn takiako? Mihin tää maailma on menosa!?

Vierailija
2/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenpystykorva ahhahhahh jopas on provo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus teitä tossuja! Ei minua ainakaan mies määrää missään asiassa, osaan päättää ihan itse asiani. Ja toisin päin, en määräile miestäni. Jos ruoka ei kelpaa niin mies olkoon syömättä tai sitten tekee itse ruuan. Fucking simple.

Vierailija
4/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljyä ei pitäisi kuumentaa. Valmiiseen ruokaan voit lisätä.

Vierailija
5/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellanlettasssss

Vierailija
6/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen ostaa sulle "oikeanlainen" öljy ja sitten käytät sitä.

Vierailija
7/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. -1/5.

Parempi onni ensikerralla.

PS. Kukaan täysijärkinen ei laita riisin joukkoon öljyä, riisiviinietikkaa kyllä. Öljyä voi laittaa pastan sekaan, vaikka se ei oikeasti estäkään niitä liimautumasta toisiinsa. Se estää, ettei kaada kaikkia vesiä heti pois.

Vierailija
8/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se öljy ei ole halal, niin voi kieltää.

Vierailija
9/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaatte englantia, niint äällä juttua asiasta

http://www.dailymail.co.uk/health/article-3018666/So-cooking-oil-healthiest-choice-frying.html

Neitsytoliiviöljyllä ei kannata paistaa, paistamiseen voi käyttää halvempaa oliiviöljyä. Itse paistan oliiviöljyssä sellaista ruokaa, jota ei tarvitse saada niin kuumaksi,  että öljy alkaa kärytä. Kuumassa paistamisessa käytän rypsiöljyä tai pähkinäöljyä. Esim juuri riisiä keittäessä laitan joukkoon kyllä oliiviöljyä.  Halit teidän pystykorvalle, on yksi mun suosikkeja, lapsuudesta muistan.

Vierailija
10/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syytä erota. Ei tee pystykorvalle hyvää katsella tollasta salalorauttelua päivästä toiseen. Ja millaisen miehen mallin se saa äijästä, joka ei selkeästi ole sisäsiisti vaan käy vessassa tarpeillaan?

Vierailija
11/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä :)

Vierailija
12/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haram

Vierailija
13/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalauta nyt menee liian pitkälle! Seuraava vaihe onkin sitten perheväkivalta. Jätä se sika heti!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan