Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheeta, kun tuntee vihaa ja sääliä samaan aikaan eksää kohtaan.

Vierailija
14.08.2015 |

Eksäni siis jätti minut toisen naisen takia aika kylmästi. Lisäksi on jättänyt sekä taloudellisen vastuun että arjen hoitamisen pääosin mun harteilleni. Vihaan ja katkeruuteen on siis syytä. No elämämme lasten kanssa on mennyt ihan jees, kun taas miehellä juttu tämän uuden naikkosen kanssa meni mönkään ja nyt on sitten masentuneena yksiössä. Nyt kun näen häntä, kun hakee / tuo lapsia, niin iskee niin hirveä säälintunne, että saatan itkeäkin pitkään. 

Vituttaa tällainen, koska mies teki niin sikatempun mulle, ettei tod. ansaitse sääliäni. Silti huomaan joustavani (esim. elatusmaksuissa) ja tekevän uhrauksia (esim. luopumalla omasta viikonlopustani hänen menonsa takia, koska hänen elämänsä vaikuttaa niin ankealta. 

Jösses tätä elämää. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sen käyttää hyväksi sun sääliä. Se voi tehdä sen häikäilemättömästi. Mutta ehkä sen jälkeen oppisit.

Vierailija
2/2 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen se ihmisluonto on. Itselläni samat tuntemukset isääni kohtaan, kohteli minua aivan kammottavasti, mutta nykyisin säälin yksinäistä vanhusta. Pidä itsestäsi huoli, mutta muista ajatella myös lastesi parasta, isä ei välttämättä sitä heille ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla