Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko normaali mies saada hörhönaista?

Vierailija
14.08.2015 |

Löytyykö hörhönaisia kommentoimaan? Tai muiden naisten valistuneita arvioita. Miten on?

Normaalilla tarkoitan sellaista, joka on työorientoitunut, looginen, ei juuri kannata vihreitä arvoja, muttei mesoa niitä vastaankaan, poliittiselta suuntaukseltaan joku kokkarin, persun ja keskustan sekasikiö. Hyvin kouluttautunut ja tienaava, ei kuitenkaan elä pröystäillen, vaan ennemminkin alle oman tulotasonsa ja laittaa reilut puolet tuloistaan sivuun. Eli ei niin arvosta materiaa, mutta haluaa rikkaaksi ja onkin jo vauras suhteessa ikäänsä.  

Ja "hörhönaisella" tarkoitan siistihköä hippinaista, vähän sellaista 'maailmanhalaajaa', ajattelevaa ja niinikään nonmaterialistisiin arvoihin taipuvaista. Ehkä hieman taiteellinen luonne. Ei mikään synkistelijä tai jatkuvasti kriiseilevä, muttei mikään kylmäkiskoinen pakastinkaan. 

http://aijaa.com/VsEG6x

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:16"]

No itse olen kuvauksen kaltainen hörhönainen, joka haluaisi normaalin miehen, mutta ei saa sellaista. Joten vastaan, että voi saada, jos haluaa.

[/quote]

Miksi haluaisit nimenomaan normaalin miehen? Uskotko että sopisitte pitkässäkin juoksussa yhteen? 

AP

[/quote]

Varmaan siksi, että kaipaan tasaisuutta ja vakautta elämään (ikää alkaa jo tulla). Haluaisin miehen joka tasapainoittaa mun elämää. Ja lisäksi kaipaan miehessä haastetta. Keskusteleminen on mielenkiintoisempaa, jos toisella on eriäviä mielipiteitä. Liiallinen samankaltaisuus on tylsää. Uskon, että suhde voisi toimia pitkässä juoksussa, jos mies on riittävän avarakatseinen ja osaa antaa tilaa toisen erilaiselle maailmankatsomukselle. Sama tietysti myös tosin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Itse olen se kukka hiuksissa hiihtelevä nainen ja haluaisin juuri kaltaisesi miehen. 

Vierailija
4/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun keskityt johonkin persettään kuvaavaan tusinablondiin :DD

Vierailija
5/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommosta naista olekaan...Luuletko että ne hymyilevät "hipit" on oikeasti iloisia aina...Pahimpia kriiseilijöitä ne on. Ei kai ne muuten esittäs. Jatkuvasti ilosta, ja sellastahan ei voi olla. Kannattaa ottaa se joka ei esitä, ne on kaikista iloisimpia. Eli ne jotka ei aina hymyile. Koska ne on sinut itsensä ja maailman kanssa, niillä on niiden perusilme, eikä tarvetta olla joku muu.

Vierailija
6/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:44"]

Ei tuommosta naista olekaan...Luuletko että ne hymyilevät "hipit" on oikeasti iloisia aina...Pahimpia kriiseilijöitä ne on. Ei kai ne muuten esittäs. Jatkuvasti ilosta, ja sellastahan ei voi olla. Kannattaa ottaa se joka ei esitä, ne on kaikista iloisimpia. Eli ne jotka ei aina hymyile. Koska ne on sinut itsensä ja maailman kanssa, niillä on niiden perusilme, eikä tarvetta olla joku muu.

[/quote]

Juu, en tarkoittanutkaan sitä, että olisi iloinen koko aikaa. Lähinnä sitä, ettei tarvitsisi olla mikään synkistelijäkään (osa "hörhönaisista" on tällaisia). AP

Vierailija
7/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon herkkä, taiteellinen ja temperamenttinen, tyyliltäni aika neutraali, luonnonlapsimaisen ja naisellisen yhdistelmä. Inhoan korkokenkiä. Arvostan miehessä paitsi sitä kliseistä tunneälyä, myös turvallisuutta ja vastuuntuntoa (näkyy myös arjen/elämän/talouden hallinnassa). En halua boheemia hippiä enkä kriiseilijää.

Vierailija
8/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vitt*mainen ämmä, ylimielinen ja helen älykäs. Tiedän kaiken kaikesta ja olen hc-femakko. Olen myös vähän maailmanparantaja. Mutta olen niin täynnä itseäni etten miehen kanssa kovin kauan voi hengailla.

Vierailija
9/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:31"]

Mistä ajattelit löytää semmosen? yleensö näillä on vähän omat piirinsä...

[/quote]

Hyvä kysymys. 

Aikanaan lukiossa tunsin vetoa yhteen tällaiseen, mutta tyttö taisi lähinnä inhota minua - olimme ikään kuin taideporukan "vastustajia". Tämän jälkeen en sitten olekaan tuon tyylisisten naisten kanssa juuri ollut tekemisissä. Mutta luotan siihen, että löydän heitä jos alan etsiä. AP

Vierailija
10/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa joku soitin. Ja lue vaikka Erich Frommia. Siitä se lähtee.

Vierailija
11/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista ei koskasn tiedä :p kannattas liittyä johonkin vihernuoriin tai hippiseuroihin.

Vierailija
12/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen kuvauksen kaltainen hörhönainen, joka haluaisi normaalin miehen, mutta ei saa sellaista. Joten vastaan, että voi saada, jos haluaa.

Vierailija
13/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Kysy vaikka mun mieheltä.

Vierailija
14/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein meillä hörhönaisilla on kovin vasemmistovihreä ajatusmaailma, ja ainakin minua se tosiaankin estää tapailemasta porvareita....

Vierailija
15/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:16"]

[/quote]

Miksi haluaisit nimenomaan normaalin miehen? Uskotko että sopisitte pitkässäkin juoksussa yhteen? 

AP

Vierailija
16/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hörhönainen, joka on ollut tavismiehissä kanssa naimisissa 20 vuotta. Helppoa ei ole aina ollut, päinvastoin aivan hemmetin vaikeaa suurimman osan ajasta, mutta tässä me nyt kuitenkin edelleen ollaan. Eniten tulee riitaa erilaisesta elämänkatsomuksesta, miehen kapeakatseisuudesta ja negatiivisuudesta ja minun todella huonosta kyvystä hoitaa raha-asioitani. Eli vastaus kysymykseen, voi saada, mutta kannattaa miettiä tarkasti, haluaako ja pystyykö elämään ristiriitojen keskellä. 

Vierailija
17/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:23"]

Aika usein meillä hörhönaisilla on kovin vasemmistovihreä ajatusmaailma, ja ainakin minua se tosiaankin estää tapailemasta porvareita....

[/quote]

Tulisiko meille kiistaa esim. Fennovoiman ydinvoimalasta? Kannatan hanketta taloudellisen pragmaattisista syistä. Tai siitä, etten allekirjoittanut homoadressia - ei siksi, että vastustaisin homoliittoja, vaan siksi, että minusta se meuhkaaminen oli lammastelua. AP

Vierailija
18/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti, sillä (ylemmässä) keskiluokassa näyttää olevan aika yleinen pariskunta hieman taiteellinen tai jopa feministinen (humanisti)nainen ja menestyvä, hieman kova liikemies, lääkäri, yms. Vastakohdat viehättävät ;)

Vierailija
19/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:31"]

Mistä ajattelit löytää semmosen? yleensö näillä on vähän omat piirinsä...

[/quote]

Hyvä kysymys. 

Aikanaan lukiossa tunsin vetoa yhteen tällaiseen, mutta tyttö taisi lähinnä inhota minua - olimme ikään kuin taideporukan "vastustajia". Tämän jälkeen en sitten olekaan tuon tyylisisten naisten kanssa juuri ollut tekemisissä. Mutta luotan siihen, että löydän heitä jos alan etsiä. AP

[/quote]

Aha. Etsit siis saavuttamatonta noruuden rakkauta

Mieti uudelleen mitä oikeasti estit ja haluat

Vierailija
20/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:23"]

[/quote]

Tulisiko meille kiistaa esim. Fennovoiman ydinvoimalasta? Kannatan hanketta taloudellisen pragmaattisista syistä. Tai siitä, etten allekirjoittanut homoadressia - ei siksi, että vastustaisin homoliittoja, vaan siksi, että minusta se meuhkaaminen oli lammastelua. AP

[/quote]

Varmaankin esimerkiksi noista syistä, ehkä myös maahanmuuttopolitiikasta, sosiaalietuuksista, julkisesta terveydenhuollosta, ja varmaan monista muista asioista.. :D