Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanon miehelle?

Vierailija
14.08.2015 |

Olen tapaillut miestä pitkään, ei olla kuitenkaan sovittu mitään, enkä oikeasti tiedä haluaako minusta jotain vakavampaa vai olenko vain joku, ketä nähdä ennenkuin parempi sattuu kohdalle. Mies kuitenkin antaa ymmärtää, että haluaisi nähdä ja tehdä kanssani kaikkea jne. Siksi olen ihan sekaisin, että mitä tapahtuu.. Nyt mies oli liittynyt Tinderiin. Seuraavan kerran kun näemme niin miten nostaisin kissan pöydälle? Voinko kysyä tuosta mitä hakee sieltä Tinderistä, että näin hänet siellä vai sanonko yhtään mitään koko Tinderistä ja puhun vain meidän väleistämme vai mitä hänelle pitäisi sanoa? En voi kuitenkaan tapailua jatkaa jos hän ei halua että juttu etenee..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että "menit sitten senkin sika liittymään Tinderiin. Jätän sinut".

Vierailija
2/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ymmärtänyt väärin, vai eikö sinunkin pidä olla tinderissä nähdäksesi sen miehen siellä? Jos näin on, miksi sinä saisiko siellä mutta mies ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee mitä paskaa. Oletteko te kaikki tänne kirjoittelijat jotain 2000 luvulla syntyneitä tynnyrissä kasvaneita mukiloita.

Vierailija
4/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:13"]

Olenko ymmärtänyt väärin, vai eikö sinunkin pidä olla tinderissä nähdäksesi sen miehen siellä? Jos näin on, miksi sinä saisiko siellä mutta mies ei?

[/quote]

Enpä itse käytä ko. sovellusta. Minulla on kuitenkin kavereita ketkä siellä käyvät..

Vierailija
5/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, itse olet Tinderissä, mutta mies ei voi olla!?

Vierailija
6/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran ihmettelen. Koko AP:n viesti perustuu siihen mitä mies haluaa tai haluaisi.

AP hyvä. Mieti mitä sinä haluat.

Vierailija
7/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:20"]

Niinpä niin, itse olet Tinderissä, mutta mies ei voi olla!?

[/quote]

Osaatko lukea?

Vierailija
8/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:13"]

[/quote]

Enpä itse käytä ko. sovellusta. Minulla on kuitenkin kavereita ketkä siellä käyvät..
[/quote]

Kaverisiko miehen siellä huomasi ja näytti sinulle? Ettet vaan itse käynyt...

Vierailija
9/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:20"]

Jälleen kerran ihmettelen. Koko AP:n viesti perustuu siihen mitä mies haluaa tai haluaisi. AP hyvä. Mieti mitä sinä haluat.

[/quote]

Kyllä minä tiedän mitä minä haluan. Kysymys siitä haluaako mies samaa kuin minä vai unohdanko koko jutun ja miten tämän selvitän. Mutta jos ette voi itse kysymykseen nyt vastata niin antakaa olla ja unohtakaa koko juttu. En halunnut päivittelyä siitä miten idiootti olen vaan miten otan asioita puheeksi.

Vierailija
10/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:13"] Olenko ymmärtänyt väärin, vai eikö sinunkin pidä olla tinderissä nähdäksesi sen miehen siellä? Jos näin on, miksi sinä saisiko siellä mutta mies ei? [/quote]   Enpä itse käytä ko. sovellusta. Minulla on kuitenkin kavereita ketkä siellä käyvät.. [/quote] Kaverisiko miehen siellä huomasi ja näytti sinulle? Ettet vaan itse käynyt...

[/quote]

Harmillista jos sinulla ei ole niin hyviä ystäviä, että puhutte ihan kaikesta toistenne kanssa.

Vierailija
11/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä ensiksi haluaako mies kanssasi oikeasti jotain vakavaa. Jos vastaa, että haluaa, niin voit kysyä miksi on liittynyt Tinderiin.

Vierailija
12/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sangen yksinkertaiselta ihmiseltä joka ei ymmärrä mitään.

Vierailija
13/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan siis olette tapailleet? Oletteko ikinä puhuneet mitään mistään vakavammasta?

Vierailija
14/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:25"]

Vaikutat sangen yksinkertaiselta ihmiseltä joka ei ymmärrä mitään.

[/quote]

Ihmettelen miten itsekin voit olla noin yksinkertainen ihminen, että viitsit vaivata itseäsi niin paljon, että kirjoitat tuommoista. Jos et pysty vastaamaan siihen mihin apua tarvitsen niin miksi kirjoitat ollenkaan? 

Vierailija
15/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:24"]

Selvitä ensiksi haluaako mies kanssasi oikeasti jotain vakavaa. Jos vastaa, että haluaa, niin voit kysyä miksi on liittynyt Tinderiin.

[/quote]

Kiitos, ehkä taidan taipua tähän vaihtoehtoon! Taisi olla ensimmäinen neuvo, joka vastasi pohdintaani..

Vierailija
16/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Tinder jutun perusteella uskaltaisin väittää ettei ole elämäsi mies, jos kerran olette jo pitempään tapailleet. Arvosta itseäsi ja etsi mies joka sinua oikeasti arvostaa.

Vierailija
17/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:26"]

Kuinka kauan siis olette tapailleet? Oletteko ikinä puhuneet mitään mistään vakavammasta?

[/quote]

Olen yrittänyt puhua, tosin siitä on jo jonkin aikaa. Mies ei vain yksinkertaisesti osannut sanoa mitä haluaa jne. 

Vierailija
18/18 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän näitä Tinder-miehiä, jotka ovat jopa parisuhteessa... Tai justiinsa jotain pitkäaikaisia tapailuja, jotka ei etene. Ei tarvitse varmaan sanoa mitä näillä miehillä on taka-ajatuksena ja mitä he oikeasti haluavat... Ei ainakaan sitoutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme