Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä jos joku ottaa väkivaltaiseen konfliktiin kannan "En ole kummankaan puolella, olen rauhan ja rakkauden puolella "?

Vierailija
12.03.2022 |

?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisissa konflikteissakin useimmiten toinen on hyökkääjä ja toinen puolustautuja, joten jos on rauhan puolella on silti siis enemmän toisen osapuolen puolella kuin toisen.

Vierailija
2/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on väistellä, jotta ei joudu vastuuseen. Aika moni on väistellä ja sitten on vielä lauma kukkahattutätejä, joiden mielestä se on oikea toimintatapa.

Koulussa iso ja roteva Rami hyökkää pienen Ilmarin kimppuun ja lyö. Opettaja ilmoittaa, ettei ota kantaa vaan on rauhan ja rakkauden puolella. Mitä tekee Rami? Ei ainakaan lopeta. Auttaako tämä Ilmaria mitenkään? Ei. Mitä sivusta seuraavat oppivat? Että Rami saa tehdä mitä lystää ja kukaan ei puutu. Pelko, epävarmuus ja turvattomuus leviävät.

Näin ei saisi toimia. Riidassa voi olla rauhan ja rakkauden puolella mutta kun nyrkit paukkuvat, on otettava kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on väistellä, jotta ei joudu vastuuseen. Aika moni on väistellä ja sitten on vielä lauma kukkahattutätejä, joiden mielestä se on oikea toimintatapa.

Koulussa iso ja roteva Rami hyökkää pienen Ilmarin kimppuun ja lyö. Opettaja ilmoittaa, ettei ota kantaa vaan on rauhan ja rakkauden puolella. Mitä tekee Rami? Ei ainakaan lopeta. Auttaako tämä Ilmaria mitenkään? Ei. Mitä sivusta seuraavat oppivat? Että Rami saa tehdä mitä lystää ja kukaan ei puutu. Pelko, epävarmuus ja turvattomuus leviävät.

Näin ei saisi toimia. Riidassa voi olla rauhan ja rakkauden puolella mutta kun nyrkit paukkuvat, on otettava kantaa.

PLÄÄ, PLÄÄ, PLÄÄÄÄ...

Vierailija
4/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan olis sitä mieltä että jos tänne haluavat tulla niin olen niitä rajalla vastassa aseen kanssa. Nyt kun olen seurannut tämän palstan oksennuksia miehistä ja siitä miten tässä maassa edelleen sairas kansanosa suhtautuu normaaliin mieheen nii olen tullut siihen tulokseen että en osallistuisi koko sotaan kuin sivusta katsomalla.

Vierailija
5/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän joltain ituhipiltä, jonka todellisuudentaju ei ole ihan normaali.

6/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi