Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lihavuusteoria, ei tieteellisesti todistettu, aimo annos psykologiaa, lännessä ihmisten kropatkin jo ihan sekaisin...

Vierailija
11.03.2022 |

Mun lihavuusteoria, ei tieteellisesti todistettu, aimo annos psykologiaa, lännessä ihmisten kropatkin jo ihan sekaisin...

Nyt ei kande laihduttaa jos pieni ylipaino... tässä teille pähkinä purtavaksi ja asenne muutettavaksi... et laihdu vaikka yrittäisit...

Teoriani - luonto hoitanut ihan kaiken?

Kun joku kriisi uhkaa ihmiskuntaa, niin ihmiset alkavat lihota... varsinkin ihmiskunnan tärkeimmät ihmiset... Tämä siksi, että jos olisivat laihoja tai vain laihtuisivat, niin eivät pystyisi hoitamaan hommaa jota heiltä vaaditaan... kamalaa jos lauman johtaja huonossa hapessa ravinnonsaannin vähyyden vuoksi...

Jotkut siis alkaa lihota - jotkut ehkä laihtuu... laihtuvat kuolevat pois... hirvittävän isokokoisilla voi olla ongelmaa koko ajan hankkia itselleen ravintoa riittävästi... kamalaa... kriisi suosii pienikokoisia ja vähällä ravinnolla toimeentulevia ihmisiä...

No, mitäs sanotte mun teoriasta? Voisko pitää paikkansa???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin olen itsekkin ajatellut. Ruokaa voi varastoida vaikka reppuun tai itseensä. Melko varmasti tuota reppua ei ehtisi ottaa mukaansa kun pommitus alkaisi mutta itsessään olevat energiavarainnot ovat mukana. Kymmenen kiloa ja kuukausi on nyrkkisääntö, esimekiksi kesäkauden pärjää suomessa jos on 30 kiloa "ylipainoa". Voi juoda nesteitä mutta se ravinto tulee itsestä, omasta rasvasta ja lihaksesta ja se energia on säilötty sinne jo aiemmin.

Itse olen mies 46, ihannepaino noin 95 omasta mielestä ehkä ja myös mittareiden mukaan, nyt painan noin 125. Enimmäkseen pidän koko ajan lihaksiin kasvupainetta mutta ihan tahallani myös syön niin valtavasti että osa energiasta varastoituu kehoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä