Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen,millaista aloitetta tai lähestymistapaa toivot mieheltä?

Vierailija
11.03.2022 |

Kysyy mies,joka on mennyt ihan puihin tän takia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikäänlaista. #metoo

Vierailija
2/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan päällekäyvää. Sellaista lähestymistä, joka antaa tilaisuuden tutustua toiseen ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikäänlaista. #metoo

olet omavarainen ;-)

Vierailija
4/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, että rohkeasti juttelee kaikkien kanssa (ei vain kiinnostavan naisen). Sosiaalista, mukavaa kanssakäymistä. Sit jos tuntuu, että synkkaa, voi keskustelun loppuun kysyä että anteeksi, pakko kysyä. Sun kanssa oli mukava jutella, haluaistko joskus jatkaa kahvien merkeissä? 

Vierailija
5/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan päällekäyvää. Sellaista lähestymistä, joka antaa tilaisuuden tutustua toiseen ihan rauhassa.

No,nolaako itsensä,jos haluaa tarjota drinkin kiinnostavalle naiselle vai olettaako hän heti,että  siinä on tyrmäystippoja.

Vierailija
6/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas menen puihin, jos joku mies lähestyy mua. Siinäpä sitä sitten ollaan, ikinä ei synny mitään kun kumpikaan ei saa sanaa suustaan.

Mutta siis. Toivoisin, että ihan vaan tervehdys, hymy, kommentti jostain asiasta mikä liittyy tilanteeseen tai paikkaan (esim. Kaupassa, kirjastossa, lenkkipolulla säästä, vuodenajasta, kirjasta, uutisista, tarjouksista...) johon voin jotain vastata. Loppujen lopuksi aiheella ei väliä. Juuri vain niin yksinkertaista molemmille jotta ei häkelly entisestään.

Eikä kannata esittää muuta kuin on, liiallinen rempseys ja päällekäyvyys saa pakenemaan nopeasti paikalta. Lisäksi toivoisin, ettei oma kömpelyys ja ujous ja outokin käytös karkoita heti lähestyjää pois. Töykeys on asia erikseen, ja kyllä sen huomaa jos toinen ei halua jatkaa juttua. Katsekontakti kertoo paljon, mutta liian intensiivinen tuijotus pelottaa.

Toivottavasti auttoi 😆

Vierailija
7/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyllä itse lähestyy jos on kiinnostunut.

Vierailija
8/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin ihan simppelistä eli vaikka pyytäisi kävelylle. Ja sitten siitä riippuen mikä vuoden aika on ja ollaanko maalla vai kaupungissa niin hieman jotain ohjelmaa tai muuta sellaista. Esim eväät reppuun tai kävely jotain rantareittiä ja mukavaan kahvilaan kaakaolle tms. Ei siis mitään super ihmeellistä, mutta kuitenkin, että olisi ennalta vähän mietitty agendaa. Ja jos ihan lähestymistapaa mietin niin joku hauska ja nokkela sutkautus ja vähän herrasmiesmäistä käytöstä ni johan uppois. 

Vierailija
9/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäisin ihan simppelistä eli vaikka pyytäisi kävelylle. Ja sitten siitä riippuen mikä vuoden aika on ja ollaanko maalla vai kaupungissa niin hieman jotain ohjelmaa tai muuta sellaista. Esim eväät reppuun tai kävely jotain rantareittiä ja mukavaan kahvilaan kaakaolle tms. Ei siis mitään super ihmeellistä, mutta kuitenkin, että olisi ennalta vähän mietitty agendaa. Ja jos ihan lähestymistapaa mietin niin joku hauska ja nokkela sutkautus ja vähän herrasmiesmäistä käytöstä ni johan uppois. 

Kun kerran tiedät noin tarkkaan, niin voithan tehdä sen itsekin.

10/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti juttelemista . Riippuu missä tilanteessa ollaan. Jos tansseissa, kohtelias  lavaetiketti tietysti paikallaan

Vierailija
11/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,nolaako itsensä,jos haluaa tarjota drinkin kiinnostavalle naiselle vai olettaako hän heti,että  siinä on tyrmäystippoja.

No minusta herrasmies ehdottaa naiselle naamatusten, että: ”Voinko tarjota sinulle juoman?” Kyllä hän sitten kertoo, että käykö se ja mitä ottaisi.

Vältä sellaista, että yht’äkkiä jostain takavasemmalta tarjoilija kiikuttaa naisen eteen juoman (josta hän ei välttämättä edes tykkää) ja sanoo:”Tuo kalju herra tuolla takana haluaa tarjota tämän.” Hirveän nolo tilanne, johon joskus olen päätynyt.

Vierailija
12/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas menen puihin, jos joku mies lähestyy mua. Siinäpä sitä sitten ollaan, ikinä ei synny mitään kun kumpikaan ei saa sanaa suustaan.

Mutta siis. Toivoisin, että ihan vaan tervehdys, hymy, kommentti jostain asiasta mikä liittyy tilanteeseen tai paikkaan (esim. Kaupassa, kirjastossa, lenkkipolulla säästä, vuodenajasta, kirjasta, uutisista, tarjouksista...) johon voin jotain vastata. Loppujen lopuksi aiheella ei väliä. Juuri vain niin yksinkertaista molemmille jotta ei häkelly entisestään.

Eikä kannata esittää muuta kuin on, liiallinen rempseys ja päällekäyvyys saa pakenemaan nopeasti paikalta. Lisäksi toivoisin, ettei oma kömpelyys ja ujous ja outokin käytös karkoita heti lähestyjää pois. Töykeys on asia erikseen, ja kyllä sen huomaa jos toinen ei halua jatkaa juttua. Katsekontakti kertoo paljon, mutta liian intensiivinen tuijotus pelottaa.

Toivottavasti auttoi 😆

Kiitos,kyllä auttoi.Ei tarvii yrittää esittää mitään mitä en ole,se silti mietityttää miten lähestyä niin viimesen päälle laittautuneita naisia

Vierailija
13/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen, normaali, ystävällinen lähestymistapa sellaisessa tila(ntee)ssa, josta pääsee poistumaan (esim. ei bussimatkustajalle tai kaupan kassalle). Jos nainen ei ole kiinnostunut, hyväksy se ja poistu äläkä jää jankkaamaan perusteluita.

Vierailija
14/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereina tutustuminen ensin, jotta oppii tuntemaan toisen ihmisenä, ei vain pintapuolisesti ja parhaita puolia esitellen/esittäen.

Vierailija
15/15 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti auttoi 😆

Kiitos,kyllä auttoi.Ei tarvii yrittää esittää mitään mitä en ole,se silti mietityttää miten lähestyä niin viimesen päälle laittautuneita naisia

Normaalisti.

Joka tietty riippuu tilanteesta. Väkisin ei kannata puheita yrittää, tai ainakaan itse en ole ymmärtänyt siinä tilanteessa lähestymistä lähentymiseksi.

Juu ei ole helppoa ei.

Työpaikalla nyt ei ainakaan mitään lähestymisiä, koska normi käytöstapoihin kuuluu jutella kaikkien kanssa.

Harrastuksissakin olen harrastamassa joten en sielläkään ymmärrä lähestymistä lähentymiseksi.

Vaikeaa on. Emmä tiedä. Rohkeutta vaatii ja pitkää pinnaa. Joskus tuurilla on suurin mätsi. Jenkeissä ainakin leffojen perusteella ne vaan törmää kaupassa ja toinen antaa numeron ja siitä se sitten lähtee tai ei lähde. Mut mites meillä Suomessa ja oikeassa elämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi