Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi jotkut sanoo, että niiden läheisillä oli kuolleena silmät kiinni ja hymy kasvoilla?
Kommentit (5)
Lähes kaikilla on myös pissat ja muut tavarat housuissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai se nyt riippuu potilaastakin. Ei kaikki kuole samalla tavalla joten ilmeetkin on kuollessa erilaisia.
Sydärin saaneet on usein myös oksennuksen peitossa
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt riippuu potilaastakin. Ei kaikki kuole samalla tavalla joten ilmeetkin on kuollessa erilaisia.
Joo, mutta ne ilmeet ei kyllä pysy, kun lihakset ei toimi.
Alue: Aihe vapaa
Todellisuudessa kuolleilla aina silmät retkottaa auki tai lerppuu puolikiinni siten hämysti. Samoin suu on lähes aina puoliauki, hymystä ei tietoakaan, muutenkin sellainen pysähtynyt ja toljottava ilme, kun kasvojen lihakset on ihan rennot.
Sitä en tiedä, mitä jotkut hakee tuolla hymyilyajattelulla.