Te joilla kohosi verenpaine raskauden aikana.
Kommentit (10)
Ai niin, toisen lapsen kohdalla 30 v, jonkin verran ylipainoa, paineet ym.loppuun saakka ok
2
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:21"]
Ei. Olin nuori, 20 v, paino oli ok ym. Raskausmyrkytys tuli. Ensin nousi RR-arvot, sitten prot.plussilla
[/quote]Kyllä taisi ikäsi siihen liittyä. Alle 25v on riskiryhmä.
24v, normaalipainonen ja paha raskausmyrkytys.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:21"]
Ei. Olin nuori, 20 v, paino oli ok ym. Raskausmyrkytys tuli. Ensin nousi RR-arvot, sitten prot.plussilla
[/quote]Kyllä taisi ikäsi siihen liittyä. Alle 25v on riskiryhmä.
[/quote]
:----D
Mulla on aina ollut matala verenpaine, yläpaineet nipin napin 100 kieppeillä ja alapaineet siinä 50-60. Raskauden aikana verenpaine kohosi ns. normaaleihin lukemiin, ja nyt viimeisellä neuvolakäynnillä oli noussut jo 135/80.
Ikää on 23 vuotta, joten en usko sen liittyvän asiaan.
Tuli raskausmyrkytys paskan suhteen seurauksena. Ikää oli 22
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:31"]Tuli raskausmyrkytys paskan suhteen seurauksena. Ikää oli 22
[/quote]
Höhlä
Minulla on aina korkea verenpaine. Ihan sama olenko ollut nuori, vanha, laiha, pullukka, raskaana tai ei- raskaana.
Kaupan päälle vielä veren hyytymishäriö eli veritulppaa odotellessa...
Raskausmyrkytys ja ikää 30+, eli ei ilmeisesti minun kohdallani vaikuttanut ikä.