"Elämäni ihastus" ei halua tutustua minuun menneisyyteni vuoksi
Olen ollut ihastunut häneen lähes 5 vuotta, vaikka emmem edes tunne. Hänen olemuksessaan on jotain, mikä vetoaa minuun. Olen muutaman kerran päässyt lähes kontaktiin häneen ja hän on ollut kiinnostunut, mutta kadonnut, kun tajunnut, että olen "se friikki Lissu, joka 18-vuotiaana hölmöili sitä ja tätä". Tuosta on jo 10 vuotta. Ilmeisesti häpeää silti minua.
Kukaan muu mies ei vain kiinnosta minua.
Onko tähän jotain ratkaisua. Miten voisin yrittää korjata "mainettani"?
Kommentit (13)
Itse varmaan sanoisin miehelle, että anna mun näyttää millainen oikeasti nykyään olen.
Todellakin olet friikki, jos ihastut tuntemattoman "olemukseen" ja sitten stalkkaat vuosia, vaikka miestä ei kiinnosta.
Paneskelitko ympäriinsä reilusti vanhempia miehiä 18-vuotiaana?
Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, ihan sama johtuuko se jostain entisestä maineesta tai muusta piirteestä. Jos sulla olisi "olemus joka vetoaa mieheen", niin kyllä se varmasti olisi halunnut tutustua paremmin ja ottaa selvää, millainen olet nykyään.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:44"]
Tosi friikkiä roikkua sellaisessa miehessä 5v joka ei ole susta kiinnostunut. Stalkkeri alert
[/quote]
En ole lähestynyt häntä. Hän on lähestynyt minua muutaman kerran vuosien aikaana, kun ei ole heti tunnistanut.
t.ap
Haluaisitko todella miehen jonka asenne on tuollainen?
Jotenkin kuulostaa tutulta. Alkaako miehen nimi A:lla? :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:45"]
Mitä teit 18 vuotiaana?
[/quote]
Meni lujaa, biletin ja käytin alkoa liikaa ja hölmöilin siinä sivussa.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:55"]
Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, ihan sama johtuuko se jostain entisestä maineesta tai muusta piirteestä. Jos sulla olisi "olemus joka vetoaa mieheen", niin kyllä se varmasti olisi halunnut tutustua paremmin ja ottaa selvää, millainen olet nykyään.
[/quote]
Niin, ei kiinnosta ainakaan niin paljoa, että pääsisi yli jutuista. Mutta jonkin verran kuitenkin, kun ottanut kontaktia, ennen kuin on tunnistanut minut.
t.ap
Siis oletteko keskustelleet asiasta? Menikö multa nyt jotain ohi...
Tosi friikkiä roikkua sellaisessa miehessä 5v joka ei ole susta kiinnostunut. Stalkkeri alert