Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä jotkut piirteet joissakin ystävissänne? Mitkä?

Vierailija
10.03.2022 |

Itselläni on elämässäni kuusi henkilöä, jotka lasken läheisiksi ystävikseni.

Näistä kaksi on sellaisia, joiden persoonassa mikään ei ärsytä minua. Ovat loistotyyppejä, heidän kanssaan on hauskaa ja mutkatonta. Innostuvat kaikesta mitä heille ehdottaa. Ovat kuitenkin samalla järkeviä, ja tasaista, hyväntuulista seuraa. Puhuvat, mutta osaavat vastavuoroisesti myös kuunnella.

Mutta sitten muissa on enemmän tai vähemmän niitä ärsyttäviä piirteitä.

Yhteen mulla on lähinnä "viha-kiintymysuhde", hän on itseasiassa suurimman osan ajasta mielestäni vain tyhmä ja rasittava, hieman elämänhallintaongelmainen, mutta kuitenkin ollut elämässäni niin kauan, että olemme hyvin yhteenkasvaneet. On hänessä myös iso plussa, on ehdottoman luotettava ja tunnollinen ihminen.

Yksi on ihan liian kovääninen draamailija. Kuitenkin reilu ja rehellinen, ja oikeudenmukainen. Kestän ja viihdyn hänen seurassaan harvakseltaan nähtynä, ilman että uuvun.

Yksi taas lievästi katkeroitunut snobi, hieman epäempaattinen pintäliitäjä, joka arvostelee ihmiset statuksen mukaan, mutta muuten yleensä mukavaa seuraa. Iän myötä katkeruus tosin alkanut huokua enemmän esiin.

Ja yksi mukavan rauhallinen ja seesteinen ihminen, mutta välillä pisteliäs ja kateellinen töksäyttelijä.

Olisi mielenkiintoista lukea teidän luonnehdintoja ystävistänne, hyviä ja huonoja puolia.

Ja tarkoitukseni ei ole esittää, etteikö itsessäni olisi piirteitä jotka ärsyttävät omia ystäviäni, varmasti niitä löytyy...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Jos et keksi mitään huonoa muista ihmisistä, he eivät ole sinulle kovin läheisiä. Et tasan tarkasti ole kenenkään ystävä vuosikausia näkemättä heissä mitään huonoa.

Vierailija
2/3 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... Jos et keksi mitään huonoa muista ihmisistä, he eivät ole sinulle kovin läheisiä. Et tasan tarkasti ole kenenkään ystävä vuosikausia näkemättä heissä mitään huonoa.

No, näiden molempien ystävä olen ollut noin 10 vuotta. Toisen kanssa ollut ulkomaillakin viikon tiiviisti. Ei tullut mitään kiistaa laisinkaan, eikä mikään heissä ole ärsyttänyt minua.

Joidenkin kanssa vaan kemiat pelaa todella hyvin. Ei toki kaikkien kanssa, kuten aloituksestanikin huomaat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt, kuulisin mielelläni?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi