Käyttääkö teidän miehet kynsilakkaa
Mun mies käyttää väritöntä, mattaa kynsilakkaa. Pysyy kynnet ehjinä ja hyvinä.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:16"]Käytti joskus kun soitti kitaraa, enää ei.
Mulla ainakin kynnet kuivuu kynsilakasta, ovat paljon paremmassa kunnossa kun en lakkaa. Ja olen käyttänyt ihan laadukkaita OPIn ja Essien lakkoja.
[/quote]
Aijaa :O mulla kynnet halkeilee, kuivuu ja muuttuu ihan valkosiksi jos en laita suojaa päälle. Kai se riippuu ihmisestä.
Ei lakkaa ja ei kyllä halkeile kynnet silti, ovat vahvat ja hyväkuntoiset, kuten hänellä myös iho, hiukset ja ripset vaikkei mitään rasvoja tmv käytä ainoastaan saippuaa/shampoota ja geeliä ja hiuslakkaa.
Ei se "käytä", muttei juuri välitäkään vaikka joskus lakkaan siltä varpaankynnet. Kerran kuulemma tuppasi hävettämään, kun tajusi vasta uimahallissa, että varpaissa on hopeista hilettä.
Mun mies käyttää. joidenkin perhojen sidonnassa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:22"]Ei lakkaa ja ei kyllä halkeile kynnet silti, ovat vahvat ja hyväkuntoiset, kuten hänellä myös iho, hiukset ja ripset vaikkei mitään rasvoja tmv käytä ainoastaan saippuaa/shampoota ja geeliä ja hiuslakkaa.
[/quote]
Munkin miehellä on tuuheat hiukset ja täydellisen sileä iho, lapsesta asti sillä on ollut kynnet kuivat.
Aina välillä. Tyttö tahtoo lakata isän kynnet välillä pinkeiksi ja isähän suostuu. :D Kuulemma töissä vähän välillä joku saattaa hörähdellä, mutta se on tytölle niin tärkeää välillä, että saa lakata isänsä kynnet.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:24"]Aina välillä. Tyttö tahtoo lakata isän kynnet välillä pinkeiksi ja isähän suostuu. :D Kuulemma töissä vähän välillä joku saattaa hörähdellä, mutta se on tytölle niin tärkeää välillä, että saa lakata isänsä kynnet.
[/quote]
Aika söpöä :)
Käyttää. Tarvitsee sitä ruuvien lukitsemiseen (?). Minun silmälasieni sankaruuvia joutui usein kiristämään ja sitten lopulta kiristyksen jälkeen laittoi kynsilakkaa siihen ruuviin ja nyt on pysynyt hyvin kiinni jo useamman vuoden.
Aikaisemmin lainasi kynsilakkaa, kun kuulemma motskarin ruuvit tärisivät irti. Silloin ihmettelin asiaa, mutta en enää. Silmälasikorjaus avasi silmäni.
Käytti joskus kun soitti kitaraa, enää ei.
Mulla ainakin kynnet kuivuu kynsilakasta, ovat paljon paremmassa kunnossa kun en lakkaa. Ja olen käyttänyt ihan laadukkaita OPIn ja Essien lakkoja.