Onko muilla ollut liikkeellä flunssaa, jossa oireena vain aivan järkyttävä päänsärky? (Helsinki)
Siis täysin samanlainen kuin migreenissä? Olisin pitänyt tuota migreenikohtauksena, mutta pari päivää mua ennen 15-vuotiaalla oli samanlainen päänsärky ja samana iltana minun kanssa alkoi miehellä vastaava päänsärky. Kaikilla meni ohi noin parissa päivässä, kovin kipu päivässä. Miehellä ja lapsella ei ole migreeniä. Asutaan Helsingissä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Korona
Eipä ollut. Itse tein testejä päivittäin siitä asti kun ensimmäisen oireet alkoi ja viimeisen loppui. Poika ja mies tekivät pari kertaa. Ap
En nyt tiedä oletko ap ihan tosissasi, mutta minulla alkoi 3vkoa sitten kesken työpäivän kova pääkipu joka jatkui tauotta ma asti eikä edes kipulääkkeet kummoisesti auttaneet. 2pv säryn alkamisesta todettiin korona.
T.edelleen sairaana
Hep! Meilläkin teini sairastui ensimmäisenä, mies ja minä myöhemmin. 12-vuotias ei saanut päänsärkyä, mutta valitti yhtenä iltana kylmää oloa. Kaikkien testit negatiivisia. Mikälie pöpö tarttunut jostakin matkaan.
Meillä oli korona ja lukiolaisen ainoa oire oli kova päänsärky. Pienimmillä oli korkea kuume. Meillä vanhemmilla taas lievä mutta sitäkin pidempi tauti. Tee vielä testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona
Eipä ollut. Itse tein testejä päivittäin siitä asti kun ensimmäisen oireet alkoi ja viimeisen loppui. Poika ja mies tekivät pari kertaa. Ap
Kotitesteistä sellainen kokemus, että ne eivät aina näytä oikeaa tulosta, varsinkin siis negaa näyttää usein, vaikka olisikin korona. Tyttären joukkuekaveri oli viikon flunssassa, testi koko ajan nega. Palasi jo treeneihin, kun oireet helpottivat, ja parin päivän päästä positiivinen tulos. Tämä siis yli viikon päästä ensimmäisten oireiden alusta.
Meillä juuri sairastetaan tavallista flunssaa, missä kova päänsärky
Koronatestit negaa
Korona